Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:51:26 GMT

مدیر عامل ستارگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۵۰۶

ایسنا/بوشهر جلال‌الدین (جلال) برزگر پیشکسوت هندبال و سرپرست اسبق تیم هندبال ستارگان دشتستان از سوی «مهدی بهبهانی»، مالک باشگاه به عنوان مدیرعامل منصوب شد.

برزگر که سابقه‌ی طولانی مدیریت در سطح مختلف شهری استان بوشهر را در کارنامه دارد و همچنین از هندبالیست های خوش‌سابقه‌ ی دشتستان است، در دومین فصل حضور ستارگان در سوپرلیگ هندبال ایران، مسئولیت مدیرعاملی باشگاه و سرپرستی تیم هندبال بزرگسالان ستارگان را عهده‌دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال برزگر در تمرین روز پنجشنبه دهم مهرماه در حضور محل اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم معرفی شد.

در این آیین «رضا مصباحی»ذ رییس هیئت هندبال شهرستان دشتستان که همزمان مسئولیت کمیته فنی باشگاه ستارگان را نیز بر عهده دارد، مدیرعامل و سرپرست جدید را به بازیکنان معرفی و ابراز امیدواری کرد این انتخاب سبب موفقیت بیش از پیش باشگاه ستارگان دشتستان شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ستارگان دشتستان، «جلال برزگر» نیز در سخنان کوتاهی ضمن آرزوی توفیق برای مجموعه‌ی تیم، نظم و انضباط را سرلوحه‌ی فعالیت های خود برشمرد و تاکید کرد: از نظر من رعایت سلسله مراتب و فصل الخطاب بودن حرف و تصمیم «رضا عباسی» به عنوان سرمربی تیم در کلیه‌ی امور فنی و انضباطی، اصل اساسی و رکن اول موفقیت تیم خواهد بود.

وی تاکید کرد: همانگونه که شما انتظار دارید باشگاه به تعهداتش در قبال شما جامه‌ی عمل بپوشاند، متقابلا باشگاه نیز چیزی جز عمل به تعهداتی که شما به باشگاه دارید و مسئولیتی که در قبال مردم دشتستان بر عهده گرفته اید از شما انتظار نخواهد داشت.

مدیرعامل ستارگان افزود: این باشگاه، سرمایه‌ی اجتماعی و نماینده‌ی دشتستان در سطح اول ورزش ایران است پس باید تمام تلاش و همتمان را به کار ببندیم تا نماینده‌ی شایسته‌ای برای مردم بلندهمت دشتستان در رقابت با دیگر تیمهای هندبال ایران باشیم‌.

به گزارش ایسنا، تیم هندبال ستارگان دشتستان که تنها نماینده ورزش های سالنی استان بوشهر در سطح اول ورزش کشور است این روزها با هدایت «رضا عباسی»، سرمربی جوان خود در اردوی آماده سازی برای شرکت در سوپر لیگ هندبال ایران به سر می برد.

گفتنی است این مسابقات از نوزدهم مهرماه و به صورت متمرکز به میزبانی تهران برای مرحله نخست، آغاز می‌شود.

انتهای,پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستارگان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا