Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@17:47:41 GMT

کومان: بهتر بود با داور بحث نمی کردیم

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۵۴۶

کومان: بهتر بود با داور بحث نمی کردیم

رونالد کومان سرمربی بارسا کارت قرمز لنگله را قبول ندارد ولی معتقد است بحث با او اشتباه بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست دومین بازی فصل خود را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد. بارسا این برد را در زمین گربه سیاهش سلتا کسب کرد در حالی که از دقیقه 42 نیز ده نفره شده بود.

آنسو فاتی، سرجی روبرتو و مدافع حریف گل های بارسا را به ثمر رساندند ضمن اینکه لیونل مسی هم مثل همیشه برای بارسا درخشان کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« فکر می کنم کار بزرگی انجام دادیم. از نمایش امشب تیمم احساس غرور می کنم و بسیار باانضباط کار کردیم. حتی با یک یار کمتر هم دچار مشکل نشدیم و به بازیکنانم تبریک می گویم. قطعا از این سه امتیاز همه خوشحال هستیم.»

 

اعتراض به تصمیم سرو گرانده داور بازی برای اخراج لنگله:« خطا بود ولی معتقد بودیم کارت زرد نداشت. این تصمیم داور بود ولی موافقم که نباید بحث می کردیم. مهم صحبت کردن در مورد شیوه بازی تیم با وجود ده نفره شدن بود. کار داور سخت است و باید به او احترام گذاشت.»

 

 

 

 

مسی و فاتی:« هر دو خیلی خوب بودند مثل دیگر بازیکنان. مسی در زمین بسیار دوید و تلاش کرد و مثل همیشه یک بازیکن مهم برای تیم بود.»

 

هم گروه شدن با یوونتوس در لیگ قهرمانان:« دیدگاهم مثبت است. یووه و بارسا دو تیم قدرتمند گروه هستند و باید قدم به قدم در این تورتمنت پیش برویم.»

 

 

رونالد کومان (سرمربی) لیونل مسی بازیکنان آنسو فاتی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی لیونل مسی بازیکنان آنسو فاتی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم