Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساشا جافری، هنرمند بریتانیایی، به منظور قرار دادن نام خود در کتاب رکورد‌های گینس، ۷ ماه است که روی بام یک هتل در دبی نقاشی می‌کند. این نقاشی عریض به اندازه دو زمین فوتبال است اما هنوز کامل نشده است.

جافری در حالی که پابرهنه بر روی بوم رنگارنگ خود که حدود دو هزار متر مربع است قدم می‌زند، اعلام می‌کند که قصد دارد رکورد بزرگترین نقاشی روی بام را بشکند و همچنین به دنبال جمع آوری ۳۰ میلیون دلار برای اختصاص دادن اقدامات ابتدایی آموزشی یا بهداشتی است که به درد کودکان فقیر می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جافری برای تکمیل این کار هنوز ۴ روز زمان لازم دارد تا از هفته آینده به آن را به ۶۰ نقاشی مختلف تقسیم کند.

جافری، ۴۴ ساله، امیدوار است که هنگام فروش قطعات نقاشی "سفری برای بشر" در حراج فوریه ۲۰۲۱، مبالغ جمع آوری شده را دو برابر کند. او به خبرگزاری فرانسه گفته است که کسانی که نقاشی‌های او را بخرند "صاحب بخشی از بزرگترین نقاشی دنیا می‌شوند. از همه مهمتر، آن‌ها صاحب یک قطعه از تاریخ و در نتیجه بشریت خواهند شد.

جافری از ابتدای شیوع ویروس کرونا در هتلی خودش را قرنطینه کرد تا کار روی این نقاشی عظیم را آغاز کند. پالت کار او از حدود ۳۰۰ لایه رنگ تشکیل شده است که به بیش از ۵۰۰۰ لیتر ماده نقاشی و حدود هزار برس نیاز دارد.

این هنرمند توضیح می‌دهد که بیماری همه گیر او را وادار می‌کند راهی برای برقراری ارتباط بین مردم با هدف کمک به کودکان، به ویژه کسانی که در فقیرترین مناطق جهان زندگی می‌کنند، پیدا کند. کودکان از ۱۴۰ کشور با ارسال نقاشی‌های خود به جافری به طور غیر مستقیم شریک شدند.

در ادامه تصاویر منتشر شده از این نقاشی عریض جافری را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

نقاشی به وسعت آب + عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بزرگ ترین نقاشی رکورد گینس رکورد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان کرمان با اشاره آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در بارش‌های اخیر گفت: براساس رصد نقشه‌های ماهواره‌ای هشت درصد از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

مجتبی نیک‌ طبع افزود:این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن جذب آب به‌ صورت یک اسفنج است که نه‌ تنها موجب تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک ‌سال می‌شود بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند.

وی بیان کرد تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت از طریق آورده سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سال هاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته می شود.

در بارش‌های اخیرهشت درصداز وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • حیوانی که دایناسور‌ها در کنار آن کوچک به نظر می‌رسند!
  • ناسا پس از نیم‌قرن نقشه آبی زمین را دوباره ترسیم کرد/ عکس