Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ شهردار صالحیه با تاکید بر راه‌اندازی مرکز قرآنی صالحیه گفت: نخستین مرکز قرآنی شهرستان بهارستان در شهر صالحیه ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

محمد آگاهی‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان اظهار داشت: ساخت دارالقرآن شهر صالحیه در زمینی به مساحت 500 مترمربع و با اعتبار اولیه یک میلیارد تومان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دارالقرآن شهر صالحیه نخستین مرکز قرآنی شهرستان بهارستان خواهد بود ، بیان کرد: نباید اجازه بدهیم ظرفیت ها و استعدادهای قرآنی بهارستان در دیگر شهرستان ها فعالیت کنند ، باید تمامی امکانات در حوزه قرآن برای علاقه مندان فراهم شود.

گلستان| 38 مرکز قرآنی در گنبدکاووس فعالیت می‌کند400 موسسه و مرکز قرآنی در لرستان ثبت شداوحدی: 17 برنامه متمرکز قرآنی در ماه مبارک رمضان اجرا شد

شهردار صالحیه با تاکید بر حمایت همه جانبه از موسسات قرآنی بهارستان ، تصریح کرد: امام جمعه بخش گلستان شخصا برای ساخت دارالقرآن وارد عمل شده است و مجموعه شهرداری با سرعت عملیات عمرانی این مرکز قرآنی را اجرا می کند تا روبان افتتاح آن در دهه فجر سالجاری قیچی شود.

آگاهی مند سپس اظهار کرد: مرکز قرآنی شهر صالحیه با تلفیقی از معماری اسلامی- ایرانی ساخته می‌شود و دارای سالن های مجزا برای برگزاری کلاس و مسابقات خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه فرهنگی برای ارتقاء سرانه های فرهنگی ساخته می شود و مامنی برای دوست داران و پژوهشگران قرآنی خواهد بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز قرآنی شهر ساخته می شود شهر صالحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان