Web Analytics Made Easy - Statcounter

« حیدر خسروی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۷۵ درصداز این کمک‌ها در راستای تهیه کسیه سیمان به منظور ساخت صحن عقیله بنی هاشم است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین اظهار داشت: سهمیه ستاد عتبات عالیات شهرستان در جمع آوری کمک‌های مردمی پنج میلیارد ریال است و سهمیه هر شهروند در این کمک‌ها ۵۰ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ساخت دیوار صحن حضرت زینب(س) به عهده این نهاد در استان مرکزی است، بیان کرد: جمع آوری سیمان محور برنامه‌های عتبات عالیات در سال جاری است.
 خسروی با اشاره به طرح گره‌های آسمانی در خمین افزود: پنج تخته فرش در سه کارگاه تولیدی در قالب طرح شفاعت و گره‌های آسمانی در خمین در حال بافت برای کمک به بازسازی عتبات عالیات است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین ادامه داد: تا کنون ۱۲ تخته فرش به ارزش یک میلیارد ریال در این کارگاه‌ها این شهرستان بافته شده است.
خسروی با بیان اینکه ۲۵۰ خادم با ستاد بازسازی عتبات در خمین همکاری دارند، اضافه کرد: ۱۴۰ نفر از این خادمان بانوان هستند که هدایا و نذورات مردم را در مساجد جمع‌آوری می‌کنند. 
وی یاداور شد: موکب‌های ساقی عطشان و بیت الزهرا(س) در دهه نخست ماه محرم اصلی‌ترین برنامه‌های سوگواری‌های شهرستان را برگزار کردند و در هر روز میزبان جمعیت زیادی از عزاداران حسینی بودند.  
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین گفت: با توجه به برگزار نشدن راهپیمایی اربعین به دلیل شیوع بیماری کرونا، موکب‌های این شهرستان نیز در کربلا مستقر نمی‌شوند اما آمادگی حضور در عراق در صورت درخواست این کشور را دارند. 
خمین در جنوب استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد و چهار موکب خواهران و برادران از این شهرستان در زمان پیاده‌روی اربعین حسینی از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می‌کنند.

برچسب‌ها موکب اربعین استان مرکزی خمین ستاد بازسازی عتبات عالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موکب اربعین استان مرکزی خمین ستاد بازسازی عتبات عالیات موکب اربعین استان مرکزی خمین ستاد بازسازی عتبات عالیات اخبار کنکور ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین

دریافت 8 MB کد خبر 6094416

دیگر خبرها

  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات