Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-عضو دفتر ریاست جمهوری احمدی‌نژاد گفت: احمدی نژاد نامه‌ای بنویسد و در آن اعلام کند انسان هستم و انسان هم جایزالخطاست، اشتباهاتی داشتم اما در حال حاضر گوش به فرمان رهبری هستم و ایشان را اطاعت می‌کنم.

«عباس امیری‌فر»، رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت احمدی‌نژاد، در پاسخ به اینکه احمدی‌نژاد در دورانی ریاست قوه مجریه را برعهده داشت، از گفتگو با رسانه‌های بیگانه استقبال می‌کرد؟، گفت: در آن زمان اگر فردی با رسانه‌های خارجی مصاحبه می‌کرد، برخورد و تهدید می‌کرد و به همه دستور می‌داد که حق ندارید با رسانه‌های خارجی از جمله رادیو فردا و مواردی از این قبیل گفت‌وگو کنید و می‌گفت هر کسی این اقدام را انجام دهد و از دستور سرپیچی کند، مجازات شود، اما در حال حاضر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که خودش مصاحبه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع یک سیاستمدار که عقل سیاسی داشته باشد با رادیو فردا که یک رسانه معاند است گفت‌وگو نمی‌‎کند، البته مشخص نیست ممکن است این اقدام او ناشی از مشورت نامناسب باشد.

این چهره اصولگرا در واکنش به اینکه احمدی‌نژاد با این اقدامات به دنبال تحت فشار گذاشتن نهادی نظارتی برای تائید صلاحیت است، افزود: احمدی‌نژاد از نظرات شورای نگهبان و مقامات مطلع است و می‌داند صلاحیت او را به هیچ عنوان تائید نمی‌کنند. در حال حاضر احمدی‎نژاد دو نوع طرفدار دارد یک عده از طرفداران او را جوانانی تشکیل می‎‌دهند که گمان می‌کنند احمدی‌نژاد تائید صلاحیت می‌شود و آنها هم در کنار احمدی‎نژاد به پُست و مقامی می‌رسند، عده دیگر تعداد محدودی از افراد هستند که علاقمند به او هستند. احمدی‌نژاد به دلیل اینکه می‌داند ردصلاحیت می‌شود می‌خواهد که حداقل نامی از او مطرح باشد و به عنوان یک مخالف و اپوزسیون عمل می کند.

امیری‌فر در رابطه با اینکه با توجه به عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام، این قبیل اقدامات باعث اخراج وی از مجمع نمی‌شود؟ تصریح کرد: خیر به این صورت نیست. برخی معتقدند یکی از دلایلی که احمدی‌نژاد اپوزیسیون شده و با رسانه‌ها مصاحبه می‌‎کند، این است که نظام را مجبور کند که او را از مجمع اخراج کنند و بعد کاملا به طرف اپوزیسیون برود، شاید هم بدش نیاید که از مجمع تشخیص مصلحت اخراج شود و به همین دلیل این کارها را می‌کند. به‌هرحال احمدی‌نژاد در دور اول خدماتی داشته است اما بنده هم بابت این اقدامات او متاسف هستم، شاید احمدی‎نژاد هم اصلاح شود چرا که راه توبه باز است و دوست داریم که بیاید و به نظام، خدمت کند.

این عضو دفتر ریاست جمهوری احمدی‌نژاد ادامه داد: البته دوستان هم بسیار تلاش می‌کنند احمدی‌نژاد برگردد و اگر بنده هم او را ببینم در گفت‌وگو با او حتما تاکید می‌کنم از رهبری نظام جدا نشود و سعی کند، رهبری را تقویت و اطاعت کند، البته این قضیه با یک نامه نوشتن حل می‌شود، به این صورت که نامه‌ای بنویسد و در آن اعلام کند انسان هستم و انسان هم جایزالخطاست، اشتباهاتی داشتم اما در حال حاضر گوش به فرمان رهبری هستم و ایشان را اطاعت می‌کنم.

او در پاسخ به اینکه احمدی‌نژاد می‌پذیرد با اعضای سابق دولت خود گفتگو کند؟ اضافه کرد: بنده به عنوان فرد علاقمند به احمدی‌نژاد به او پیام دادم و گفتم علت جدایی بنده از او بحث رهبری است، به این معنی که اگر سخنان حضرت آقا در مورد اینکه به مصلحت نیست، کاندیدا شود، را می‌پذیرفت، این جدایی صورت نمی‌گرفت.

برنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد احمدی نژاد حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در یک فضای صمیمی و دوستانه با هدف گفتگو و تبادل نظر پیرامون مهمترین محورهای مرتبط با روابط خارجی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران، تحولات منطقه و جهان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در آغاز این نشست مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های گروهی کشور ارتباط رسانه و دستگاه دیپلماسی در روشنگری افکار عمومی بویژه در تصویر سازی واقعگرایانه را با اهمیت توصیف کردند.

همچنین رویکرد و عملکرد وزارت امور خارجه در جریان عملیات طوفان الاقصی به ویژه هماهنگی و تعامل هم‌افزا با نیروهای مسلح کشور در جریان عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی را در ابعاد مختلف سیاسی و بین‌المللی در راستای دفاع از امنیت و منافع ملی، مدبرانه و قابل تقدیر دانستند.

مدیران رسانه‌های کشور از طیف‌های مختلف سیاسی، دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوعات متنوعی از مسایل سیاست خارجی در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی، روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین‌المللی مطرح کردند.

در ادامه این نشست دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت پیوند و همکاری مکمل میان دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ها و تشکر از نقش رسانه‌های عمومی کشور در حمایت از سیاست خارجی و تبیین و روشنگری سیاست‌های نظام برای افکار عمومی داخلی و خارجی، بر اهمیت ارتقای این همکاری‌های مشترک و سازنده در راستای منافع ملی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از نقش محوری و حکیمانه مقام معظم رهبری در عبور کشور از گذرگاه‌های سخت و دشوار، رویکرد دولت آیت الله رئیسی در پیگیری و تحقق منافع ملی در چارچوب روابط متوازن و دیپلماسی پویا با حوزه‌های مختلف جغرافیایی را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه همچنین با مروری بر مهم‌ترین تحولات فراروی کشور در عرصه سیاست و روابط خارجی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، ابعادی از نحوه مدیریت این مسائل و چالش‌ها و نتایج حاصله را برشمرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به بحران غزه، برخی از ابعاد نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماتیک در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در هفت ماهه جنگ اخیر علیه غزه را تشریح کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در ادامه این نشست ضمن با اهمیت خواندن نقش کنش‌گری رسانه‌ها همپای دولت و دستگاه دیپلماسی، به سوالات حاضران پاسخ گفت.

کد خبر 6091501 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!