Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان ارکانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح آزمایشی و خوب مثلث توسعه اقتصادی علیرضا رزم حسینی در استان در حال اجراست لذا استاندار جدید طرحها و تفاهمنامه‌های این برنامه را نباید رها کند بلکه استاندار جدید نیز باید آن طرحها را تا انتهای حضورش به پیش ببرد.

وی مهمترین وظیفه استاندار جدید در سال آینده را برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و ادامه داد: صرف بومی بودن استاندار جدید در استان مهم نیست چرا که  اگر این فرد بومی توانمند نباشد و به خوبی از پس انتخابات برنیاید و نتواند مشکلات را در دیگر حوزه‌ها رفع کند انتخاب وی بی فایده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در صورتی که استاندار جدید توانمند باشد اما بومی نباشد و در استان مورد پذیرش قرار نگیرد و فضاهای سیاسی و فرهنگی استان را نشناسد انتخاب وی درست نیست و نتیجه نخواهد داد لذا بومی بودن یا توانمندی صرف به خودی خود مهم نیست.

ارکانی افزود: هفته آینده جلسه ای بین نمایندگان استان در مورد انتخاب استاندار جدید برگزار خواهد شد اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است و البته قبل از آن با وزیر کشور صحبت خواهیم کرد تا مطلع شویم اصولا دولت قائل به گفت و گو و مشاوره با نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر بخشها در مورد  انتخاب استاندار جدید هست یا خیر.

وی اضافه کرد: اگر برنامه و راهبرد دولت این باشد که هیچ نظری از دیگران نگیرد و بخواهد یک تنه این کار را به سرانجام برساند باید این تصمیم را اعلام کند و تبعات آن را نیز بپذیرد و اگر از سوی دیگر دولت مشورت بخواهد هماهنگی خواهد شد تا تصمیمی با نهایت هم افزایی اتخاذ شود اما تاکنون پاسخی از دولت برای مشاوره در خصوص استاندار جدید ندیده‌ایم.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

"علیرضا رزم حسینی" که دی ماه ۱۳۹۷ به سمت استاندار خراسان رضوی منصوب شده بود روز چهارشنبه نهم مهر ماه جاری با کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر به وزارت صنعت، معدن و تجارت نقل مکان کرد و اکنون حسن جعفری، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی وی در استانداری  سرپرستی استانداری خراسان رضوی را بر عهده دارد.  

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت احسان ارکانی نیشابور علیرضا رزم‌حسینی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت احسان ارکانی نیشابور علیرضا رزم حسینی دولت مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت احسان ارکانی نیشابور علیرضا رزم حسینی دولت اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی استاندار جدید خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی