Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آمریکایی هیل در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی به قلم مکس گرینوود نوشت: بر اساس نظرسنجی مشترک سی ان بی سی-چِنج ریسِرچ که روز پنجشنبه منتشر شد، پس از اولین مناظره انتخاباتی، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری۲۰۲۰ آمریکا ۱۳ درصد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور پیشی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی بایدن ۵۴ درصد و ترامپ ۴۱ درصد از آرا را به دست آوردند.

۵۳ درصد از رای دهندگان در این نظرسنجی گفتند نامزد دموکرات‌ها در مناظره سه شنبه شب بهتر از ترامپ عمل کرد و فقط ۲۹ درصد بر این عقیده بودند که عملکرد رئیس جمهور در این مناظره بهتر بوده است.

در این نظرسنجی آمده است ۴۵ درصد از رای دهندگان احتمالی معتقد بودند که ترامپ در این مناظره کمتر از انتظار عمل کرد و فقط ۱۱ درصد گفتند بایدن بدتر از حد انتظار بود.

این نظرسنجی همچنین احساس ناخوشایند عمومی را از این مناظره نشان داد. بیش از ۳ چهارم پاسخ دهندگان – ۷۷ درصد – گفتند این مناظره باعث شد از این که یک آمریکایی هستند احساس غرور نکنند.

با این حال، این مناظره ظاهرا تاثیر قابل توجهی بر رقابت ریاست جمهوری نداشته است. فقط ۲ درصد گفتند نظرشان تغییر کرده است و ۹۸ درصد گفتند این مناظره هیچ تاثیری بر تغییر رای آن‌ها نداشته است.

پس از مناظره سه شنبه شب، کمیسیون مناظرات انتخاباتی گفته است در نظر دارد تغییراتی در قوانین و شکل برگزاری مناظرات بعدی که قرار است ۱۵ و ۲۲ اکتبر برگزار شود، ایجاد کند. همچنین درخواست شده است در صورتی که شرکت کنندگان در مناظره قوانین آن را نقض کنند، برگزار کنندگان این مناظرات اجازه داشته باشند میکروفن آن‌ها را قطع کنند.

در این نظرسنجی که در ۲۹ تا ۳۰ اکتبر انجام شد ۹۲۵ رای دهنده احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بایدن و ترامپ مناظره ترامپ و بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها