Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@12:17:57 GMT

برتری ۱۳درصدی بایدن مقابل ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۵۴۳۱

برتری ۱۳درصدی بایدن مقابل ترامپ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، نشریه آمریکایی هیل در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی به قلم مکس گرینوود نوشت: بر اساس نظرسنجی مشترک سی ان بی سی-چِنج ریسِرچ که روز پنجشنبه منتشر شد، پس از اولین مناظره انتخاباتی، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری۲۰۲۰ آمریکا ۱۳ درصد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور پیشی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نظرسنجی بایدن ۵۴ درصد و ترامپ ۴۱ درصد از آرا را به دست آوردند.
۵۳ درصد از رای دهندگان در این نظرسنجی گفتند نامزد دموکرات‌ها در مناظره سه شنبه شب بهتر از ترامپ عمل کرد و فقط ۲۹ درصد بر این عقیده بودند که عملکرد رئیس جمهور در این مناظره بهتر بوده است.
در این نظرسنجی آمده است ۴۵ درصد از رای دهندگان احتمالی معتقد بودند که ترامپ در این مناظره کمتر از انتظار عمل کرد و فقط ۱۱ درصد گفتند بایدن بدتر از حد انتظار بود.
این نظرسنجی همچنین احساس ناخوشایند عمومی را از این مناظره نشان داد. بیش از ۳ چهارم پاسخ دهندگان – ۷۷ درصد – گفتند این مناظره باعث شد از این که یک آمریکایی هستند احساس غرور نکنند.
با این حال، این مناظره ظاهرا تاثیر قابل توجهی بر رقابت ریاست جمهوری نداشته است. فقط ۲ درصد گفتند نظرشان تغییر کرده است و ۹۸ درصد گفتند این مناظره هیچ تاثیری بر تغییر رای آن‌ها نداشته است.
پس از مناظره سه شنبه شب، کمیسیون مناظرات انتخاباتی گفته است در نظر دارد تغییراتی در قوانین و شکل برگزاری مناظرات بعدی که قرار است ۱۵ و ۲۲ اکتبر برگزار شود، ایجاد کند. همچنین درخواست شده است در صورتی که شرکت کنندگان در مناظره قوانین آن را نقض کنند، برگزار کنندگان این مناظرات اجازه داشته باشند میکروفن آن‌ها را قطع کنند.
در این نظرسنجی که در ۲۹ تا ۳۰ اکتبر انجام شد ۹۲۵ رای دهنده احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کردند و ضریب خطای آن منفی یا مثبت ۲۲/۳ درصد بود.

پربیننده ترین بزرگترین معادن طلا در جهان را بشناسید/ ذخایر طلا رو به پایان است؟ شیء عجیب بین موهای ترامپ در مناظره امروز +عکس اظهار نظر ترامپ درباره مناظره با بایدن صدور حکم اعدام برای ملک سلمان و ترامپ معاملات سومین بورس جهان تعلیق شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نامزد دموکرات ها ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ نامزد دموکرات ها انتخابات ریاست جمهوری 2020 قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش بخش تصویری خبرگزاری «رویترز» صدها نفر از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری مراسم سالانه ضیافت شام «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حاضران در این تجمع، با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته اعتراض خود را به حمایت آمریکا از اسرائیل اعلام کردند.

 

جلیقه خبرنگاران شهید در غزه مقابل محل برگزاری ضیافت بایدن با خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه «قدس» با انتشار تصویری نوشت: تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطین جلیقه‌هایی را که روی آنها، نام‌های خبرنگاران شهید در جنگ غزه نوشته شده است، مقابل محل برگزاری ضیافت شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید در واشینگتن قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل محل ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه خبری «قدس» نوشت: شماری از فعالان، پرچم فلسطین را مقابل محل برگزاری سالانه ضیافت شام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران کاخ سفید که حامی رژیم اشغالگرند، آویختند.

 

دیگر خبرها

  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد