Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پاییز از راه رسیده و شب‌های کوهستان سردتر از همیشه شده است، زلزله‌زدگان شرق استان این روزها و شب‌ها را در چادر سر می‌کنند و به امید ساختن سرپناهی ایمن قبل از بارش نخستین برف زمستانی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامیان، شب‌های سر پاییز از راه رسیده اما بخشی از زلزله‌زدگان استان گلستان شب‌ها و روزها را در چادر سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از زلزله از آن همه خاطراتی که در آن خانه‌ها وجود داشت جز تلی از خاک و سنگ و چوب باقی نماند.

مردم اما دست به کار شده‌اند و آجر روی آجر می‌گذارند تا زودتر سرپناهی ایمن برای خود بسازند و قبل از اینکه نخستین برف زمستانی، کوهستان را سفیدپوش کند آنان به خانه‌های نونوار شده کوچ کنند.

ساخت و سازها در مناطق زلزله‌زده گلستان به روایت تصاویرآغاز ساخت 7 هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان/ اعضای کمیسیون عمران مجلس از مناطق زلزله‌زده بازدید می‌کنندآخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده گلستان| پایان آواربرداری خانه‌های تخریبی / 460 واحدمسکونی ساخته می‌شود

460 خانه در روستاهای شرق استان در اثر زلزله آوار شده و بخشی هم خسارت دیده است. مردم معتقدند مسئولان باید بیشتر دست آنها را بگیرند تا بتوانند زودتر خانه‌های جدید را بسازند.

آنهایی که خانه‌هایشان خسارت دیده و نیازمند تعمیر است از کم توجهی مسئولان گلایه دارند. آنان می‌گویند خانه‌هایشان در همین زلزله خسارت دیده و باید مانند خانه‌های تخریبی، آنها هم کمک بلاعوض و سیمان رایگان و غیره دریافت کنند.

انتهای پیام/582/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله ۷ کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: ۲ تیم هلال احمر از فاریاب و یک تیم از پایگاه طُرج اسماعیلیه جیرفت به منطقه مرکز زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تاکنون از سوی تیم‌های ارزیابی مشکل خاصی گزارش نشده است.

این در حالی است که عصر روز گذشته نیز زلزله‌ای ۴.۶ ریشتری منطقه سیرچ شهرستان کرمان را لرزاند.

زلزله کرمان را لرزاند + جزئیات کد خبر 848867 منبع: ایسنا برچسب‌ها زلزله خبر مهم استان‌ کرمان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور