Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 24 MB

به گزارش همشهری آنلاین از نقل از رادیو ورزش یونان، کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاِک آتن یونان در پایان بازی مقابل وولفسبورگ آلمان در چارچوب مرحله پلی آف لیگ اروپا اظهار داشت: نیمه دوم و وقتی در حال گرم کردن برای ورود به زمین بودم، به خودم می گفتم که گل پیروزی بخش را برای آاِک به ثمر خواهم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز این شب و این گل را فراموشنخواهم کرد.

او افزود: به همه بازیکنان و هواداران این برد را تبریک می گویم. همه برای کسب این پیروزی متحد بودیم.

انصاری فرد در رابطه با گلزنی اش مقابل وولفسبورگ بیان کرد: نمی‌توانم آن را بیان کنم. می‌دانستم می‌توانم به تیمم کمک کنم و تشریح احساسم پس از به ثمر رساندن گل دشوار است. اگر هواداران در ورزشگاه بودند خیلی عالی می‌شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

کد خبر 553916 برچسب‌ها فوتبال - لیگ اروپا (جام یوفا) فوتبال لژیونرها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ اروپا جام یوفا فوتبال لژیونرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!