Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، بانک مرکزی برزیل گزارش داد که بدهی ملی این کشور در ماه آگوست با جهشی ۲.۴ درصد نسبت به ماه گذشته به ۸۸.۸ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور رسیده و رکوردی بی‌سابقه ثبت کرده است.

کل بدهی ناخالص دولت، شامل بدهی دولت فدرال، مؤسسه تأمین اجتماعی و دولیت‌های ایالتی و شهرداری‌ها در ماه آگوست به ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۹ تریلیون ریل (معادل ۱.۱۴ تریلیون دلار) رسیده است.

بدهی خالص بخش عمومی در ماه آگوست به ۴.۳۶۷ تریلیون ریل (معادل ۷۷۸.۳۳ میلیارد دلار) رسید که نسبت به ماه قبلی ۰.۶ درصد رشد داشته است.

کسری بودجه بخش عمومی برزیل در بازه ژانویه تا آگوست به ۵۷۱.۴ میلیارد ریل (معادل ۱۰۱.۸۴ میلیارد دلار) رسید، در حالی که در بازه مشابه سال ۲۰۱۹ این میزان تنها ۲۲ میلیارد ریل (معادل ۳.۹ میلیارد دلار) بود.

در بازه ۱۲ ماهه منتهی به آگوست کسری بودجه به ۶۱۱.۳ میلیارد ریل (معادل ۱۰۸.۹۵ میلیارد دلار) رسید که معادل ۸.۵ درصد جی‌دی‌پی برزیل است.

کد خبر 5038107

منبع: مهر

کلیدواژه: برزیل بدهی مالی ویروس کرونا بازار سهام قیمت دلار ویروس کرونا قیمت نفت تولید نفت شاخص کل بورس بانک مرکزی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی صادرات نفت بازار سهام اسیا میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استانی و ملی استان کرمان گفت: حوزه کارگری استان کرمان به واسطه اینکه بخش بزرگی از آنها در معادن مشغول به کار هستند، شرایط سختی دارند.

وی، بابیان اینکه تولید در استان کرمان افزایش یافته و موفق شدیم در تولید ملی نقش بیشتری داشته باشیم افزود: چند سالی است که شعار اصلی کشور بر محوریت تولید است و کارگران، نقش اصلی را در تولید دارند.

فداکار، با اشاره به اینکه استان کرمان در بحث امنیت شغلی نسبت به دیگر استان‌ها با مشکل کمتری مواجه است و شرکت‌های بزرگ استان همچنان خط تولید و ظرفیت‌های جدید ایجاد می‌کنند که نیاز به کارگر دارد افزود: زمان رسیدگی به دعاوی کارگری در استان کرمان تا ۶۰ درصد کاهش یافته که این مسئله به حل مشکل کمک می‌کند.

کد خبر 6094345

دیگر خبرها

  • رقم باورنکردنی بدهی بابک زنجانی و معادل آن در ایران
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد