Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین امروز در پیامی تحت عنوان پیام جمعه با اشاره به وضعیت قرمز کرونا و تأکید بر اینکه باید بیماری را جدی بگیریم، اظهار کرد: با کمال تأسف بیماری روند رو به رشد و نگران کننده داشته و برخی از عزیزان به صورت خانوادگی گرفتار شده‌اند و برخی خانواده‌ها داغدار عزیزان خویش هستند و در حال حاضر نیز چاره‌ای جز مراقبت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خصوصاً در فصل پاییز نداریم و امیدواریم خداوند این بلا و بیماری را از کشور ما رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روز روستا و عشایر و تبریک این روز را به همه زحمت‌کشان این عرصه که از عناصر ارزشمند کشور هستند، افزود: توجه به روستاها و ظرفیت‌های روستایی اشتغال و تولید و تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی بسیار مهم است که خوشبختانه مسؤولان توجه خوبی به روستاها داشته‌اند و امکانات خوبی جذب روستاها شده است.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: از آنجا که عشایر از سرمایه‌های گرانقدر کشور هستند همواره مورد توجه بوده‌اند و انشاءالله هم‌چون گذشته در خدمت اسلام و کشور خواهند بود و مسؤولان نیز توجهات لازم را به عشایر خواهند داشت.

حجت الاسلام محمودی با تبریک به مناسبت روز نیروی انتظامی به زحمتکشان این نیرو ابراز کرد: خوشبختانه امروز این نیرو در حوزه‌های مختلف فعال و خدمتگزار مردم است و باید همواره پشت و پناه مظلومان و مایه خوف ظالمان باشد؛ ما از زحمات این نیرو تشکر می‌کنیم و در این خصوص باید توجه ویژه‌ای به امکانات این نیرو شود و مسؤولان امر در این زمینه جدی‌تر عمل کنند همچنین باید عوامل مختلف، کارآمدی این نیرو را مضاعف کند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در برخورد با جرایم و مفاسد که بخش مهم این نیرو است همواره فعال بوده و بخش دیگر دستگاه‌های دیگر هستند که باید بازوی مقتدر آن باشند و این نیرو نیز با تعامل با آن دستگاه‌ها از فرصت‌ها استفاده مطلوب‌تر داشته باشد همچنین باید دستگاه قضائی قوی‌تر ورود پیدا کند؛ از مسؤولان به خاطر چرخاندن اشرار در سطح شهر به خاطر عبرت آموزی مجرمان تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: سرقت‌های مسلحانه، قمه کشی، شرارت‌ها و رذالت‌های زشت اخلاقی قابل تحمل نیستند و برخورد قاطع با آن‌ها ضمن حضور به موقع و قوی نیروی انتظامی نیازمند قضات شجاع است که احکام و قانون را با قدرت اجرا کنند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه عنوان کرد: برخی مسائل اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر موجبات نگرانی مردم را فراهم آورده است، قبلاً هم اشاره داشتم که تکدی‌گری در سطح شهر و پدیده کارتن خوابی زیبنده جامعه ما نیست، ساماندهی این امور، متولیان قانونی دارد ولی نمی‌دانیم چرا اجرا و پیگیری نمی‌شود، ولی مردم ما از این وضع ناراحت هستند و از مسؤولان امر درخواست داریم به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی بیان کرد: در مسائل فرهنگی هم اتفاقاتی می‌افتد که در فرهنگ دینی، انقلابی و ارزشی ما اصلاً سازگاری ندارد، در حوزه فضای مجازی که شایعات و توهین‌ها فراوان است و متأسفانه دستگاه‌های ذی‌ربط هم یا خواب هستند یا خودشان را به خواب زده‌اند؛ من از مردم عزیز و خانواده‌ها و جامعه می‌خواهم در این امور روشنگری کنند و اجازه تعدی به اخلاق و معنویت جامعه را ندهند و مطالب منتشرشده در فضای مجازی تحت بررسی قرار گیرد تا خدایی نکرده به فرهنگ ما آسیب وارد نشود.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: تبلیغات انتخابات آمریکا و مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری چهره کریه آمریکا و واقعیت پنهان این دولت استعمارگر را به نمایش گذاشت و گرچه ما هم در دوران انتخابات شاهد مناظرات خلاف اخلاق بودیم که به هیچ وجه با فرهنگ دینی و ارزشی سازگار نبود ولی آنچه امروز در آمریکا رخ می‌دهد را جهانیان می‌بینند و قضاوت خواهند کرد.

حجت الاسلام محمودی به روز اربعین نیز اشاره کرد و گفت: اربعین روز مهم و از شعائر شیعه است، زیارت اربعین ۹ صبح در هر خانه یک حسینیه فراموش نشود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: خواب فرهنگ کارتن خواب ها تکدی گری امام جمعه موقت ورامین پیام جمعه سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین حجت الاسلام سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر، اظهار داشت: دشمنان هنوز از سیلی محکمی که خورده اند ناله می‌کنند و مکر و حیله و خود را برای جبران این ضربه محکم در عملیات وعده صادق بکار می‌برند.

امام جمعه موقت دیر با بیان اینکه دشمنان دنبال ایجاد التهابات از طریق رسانه‌ها هستند، افزود: هوشیاری ملت مسلمان ما و تبیینی که ایجاد شده باعث شده هر حرکتی که دشمنان می‌کنند تأثیرات این عملیات وعده صادق روز به روز در جهان بروز پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا، تاکید کرد: آمریکای جنایتکار هم خائن هم مستکبر و هم ظالم و هم دروغگو و فریبکار است و فریاد ما مرگ بر آمریکاست.

سعیدی گفت: هرجا فتنه و دسیسه‌ای هست و مظلومی توسط ایادی استکبار و بواسطه دست نشاندگان آنها مورد ظلم قرار می‌گیرد، زیر سر آمریکای جنایتکار و همدستانش است و ما این را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: همه اقشار بویژه روحانیت در این جنگ رسانه‌ای و روایتگری که دشمن به راه انداخته نقش ایفا کنیم و تک تک افراد در جمع خانواده و جامعه روشنگری کنند.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای عنوان کرد: ورزش زورخانه ای یکی از رشته‌های ورزشی خوب است که باید مورد حمایت قرار گیرد و مسائل و مشکلات این رشته ورزشی برطرف شود.

وی با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل، گفت: نه تنها کالاها بلکه نیروی انسانی هم نیاز به حمل و نقل دارد که از طریق توسعه راه‌ها در سطح کشور محقق می‌شود و نقش مهمی در تسریع در طرح‌ها و برنامه‌ها و سایر مسائل است.

سعیدی با بیان اینکه ما به شدت حامی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خصوصاً ورزش و چیزهایی که انسان نیاز دارد، هستیم، افزود: اما با این وضعیت راه‌های استان بویژه شهرستان‌های جنوبی و با این وضعیت آب ما و مشکلاتی که در سطح فضای شهری و مبلمان داریم، چرا هلدینگ خلیج فارس که یکی از اصلی ترین کارهایش پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به حوزه پیرامونی است، باید در این بحبوحه گرفتاری‌ها و کمبود اعتبارات، خریدار سهام یکی از باشگاه‌های تهرانی باشد.

وی ادامه داد: پتروشیمی‌های عظیم و زیادی در سطح استان بویژه جنوب استان هستند که شهرستان‌های جنوبی متأثر از همه پیامدهای این پتروشیمی‌ها هستند. اگرچه اشتغال ایجاد می‌کنند و نکات مثبت دارند اما در مقابل مشکلات و مسائلی که پیش می‌آید و باری که بر راه‌ها و زیرساخت‌های شهرستان‌ها ایجاد می‌کنند، اصلی ترین وظیفه اشان رسیدگی به این شهرستان‌ها و استان ما است.

سعیدی عنوان کرد: من نمی گویم خرید سهام این باشگاه کاری مثبت است یا منفی اما آیا این کارها واقعاً تأثیری به رسیدگی به حوزه مأموریت یک مجموعه دارد. آیا مجموعه هلدینگ خلیج فارس مأموریت خود در رسیدگی به مردم استان بوشهر و سایر استان‌هایی که پتروشیمی‌هایی داریم، انجام داده است؟

وی با اشاره به پیگیری اعتراض مردم درخصوص این اقدام هلدینگ خلیج فارس توسط مسئولان و نمایندگان استان در مجلس، گفت: مسئولین در این خصوص تجدید نظر و از تکرار چنین مواردی جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت دیر بیان کرد: مسئولین استان به راه‌های نابسامان و نامطلوب استان خصوصاً راه‌هایی که به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها منتهی می‌شود، رسیدگی کنند.

وی با تبریک روز شوراها، بیان کرد: اعضای شوراها به ایین نامه‌ها و رعایت قانون بیش از پیش توجه کنند.

سعیدی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: شاکله اصلی تشکیل نظام اسلامی مقابله با مفاسد است و این وظیفه حکومت اسلامی است.

وی با تبریک روز کار و کارگر، خاطرنشان کرد: حقوق کارگران خصوصاً در صنایعی که در منطقه ما هستند به موقع پرداخت شود.

امام جمعه موقت دیر با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید مطهری، بیان کرد: همه قدردان معلمان باشیم.

وی با اشاره به روز جهانی مطبوعات، افزود: در گذشته مطبوعات در اختیار دشمن بوده نقش دروغین ایفا می کرده اما به برکت انقلاب اسلامی مطبوعات نه تنها در کشور بلکه خیلی از آزاده‌های جهان در خدمت اسلام مسلمین و مستضعفین قرار گرفته و امیدواریم شنونده مطبوعات راستین و راستگو باشیم.

کد خبر 6089216

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!