Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مدبر گفت: تمام دستگاه های شهرستان جهرم آمادگی لازم را برای مقابله با موج سوم بیماری کرونا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در خطبه های نمازجمعه امروز (جمعه ۱۱ مهر)، با اشاره به بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، از زحمات بی دریغ و بی شائبه این نیروی بی ادعا و مخلص که در حد امکانات محدود در  اختیار خدمات بسیاری را به مردم شهرستان عرضه می کنند، گفت: در جهرم 2 دست قدرتمند و مهربان وجود دارد؛ یکی مرکز آموزشی «شهید آیت الله دستغیب» و دیگری «تیپ نیروی مخصوص المهدی (عج)» که مانند 2 دژ محکم مراقب مردم شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه، نیروهای نظامی را تشبیه به دژ کردند، افزود: نیروهای نظامی همچون دژ آسایش و آرامش را برای مردمی که داخل آن هستند فراهم می آورد.

 

وی با اشاره به نقشی نیروی انتظامی در امنیت و آسایش مردم، بیان کرد: مرکز آموزشی «شهید آیت الله دستغیب» بخشی از هویت جهرم بوده و حدود صد سال پیش این مرکز در جهرم دایر است.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه این مرکز در واقع پاره تن جهرم بوده و در تنگاناها، سیل ها، زلزله ها، مشکلات و... یاور مردم این شهر بوده است، تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی نیز مردم جهرم برای حفظ و حراست از این مرکز فداکاری های بسیاری کردند.

 

وی با گلایه از اینکه هر از گاهی شنیده می شود که این مرکز آموزشی به مکان دیگری منتقل شود، گفت: ما برای بقای این مرکز آموزشی جنگیدیم و در ادامه نیز برای دوام آن ایستادگی می کنیم.

 

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از خطبه دوم نمازجمعه این شهر با اشاره به اینکه آمارهای ابتلا به بیماری همه گیر کرونا به سرعت در جهرم رو به افزایش است، اظهار کرد: شاید در شهرمان مجددا شاهد موج سوم این همه گیری باشیم و در این راستا لازم است همه دستگاه ها آمادگی کامل داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم دیگر شاهد فوت شدن بیماران نباشیم، تصریح کرد: در هر صورت آرامستان ها با تمام وجود آمادگی کامل داشته باشند تا شاهد برخی بی نظمی ها که در موج اول و دوم این همه گیری بودیم، نباشیم.

 

به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برای اینکه شاهد موج سوم کرونا در شهرمان نباشیم سعی کنیم رعایت اصول بهداشتی را رعایت کرده و آن را به دیگران تذکر دهیم تا این همه گیری در موج سوم را پشت سر بگذاریم.

 

امام جمعه جهرم همچنین به فرارسیدن روز اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: امسال در ایام اربعین داغ کسانی که در سال های گذشته در جاده بهشت حضور داشتند تازه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید با دل های شکسته به مولا و سرورمان شکوه کرده و عرض کنیم که دلمان در کربلا است، عنوان کرد: ما نیت مان این بوده که اربعین در کربلا باشیم و امیدواریم خداوند ثواب آن را عنایت کند.

 

حجت الاسلام مدبر در پایان تصریح کرد: چنانچه هیئت ها و تکایا قصد تجمع عزاداری و سوگواری در روز اربعین دارند پیش از آن با مسئولان امر هماهنگی لازم داشته باشند.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس نمازجمعه جهرم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا خطبه های نمازجمعه کرونا مرکز آموزشی داشته باشند حجت الاسلام موج سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی