Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس این گزارش، کیم جونگ اون به همراه خواهرش "کیم یو جونگ" در این بازدید، سرعت بازسازی مناطق سیل زده در منطقه "کیمهوا" در جنوب شرق کشور را ستوده و سال جاری (میلادی) را به دلیل وقوع توفان و سایر بلایای طبیعی یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای مردم کشورش توصیف کرد.

دیگر رسانه‌های دولتی کره شمالی نیز گزارش دادند که او در جدیدترین بازدیدش از نواحی آسیب دیده از سیل اخیر، اقدامات بازسازی را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که خواهرش بار دیگر و برای نخستین بار در دو ماه گذشته در انظار عمومی دیده شد.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای  نخستین بار در دو ماهه گذشته در کنار برادر خود در انظار عمومی ظاهر شده است.

این گزارش حاکی است که کیم یو جونگ، خواهر کوچکتر رهبر کره شمالی تنها خویشاوند نزدیک وی است که در امور سیاسی نقشی دارد. وی با لفاظی‌های تند علیه کره جنوبی به یک چهره برجسته بدل شده است.

توفان‌های تابستانی و سیلاب در کره شمالی هزاران منزل مسکونی را تخریب کرده و این نگرانی را درباره بدتر شدن ذخایر غذایی در این کشور به وجود آورده است.

به گزارش ایرنا، ناظران بر این عقیده اند که «کیم یو جونگ» خواهر جوان «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در کنگره حزب کارگر این کشور به تدریج می رود به عنوان یکی از افراد شاخص در این کشور ایفای نقش کند.

چندی پیش روزنامه «تایمز کره» پیش بینی کرده بود که خواه رهبر بتواند در کنگره سراسری حزب حاکم مدیریت یک بخش و یا دبیری حزب حاکم که مساوی با مقام وزیر است را در اختیار گیرد.

کیم یو جونگ ۲۸ ساله هم اکنون معاون مدیر گروه تبلیغات بوده و به گفته «یانگ مو جین» استاد دانشگاه مطالعات کره شمالی در کنگره حزب به سمت معادل وزارتی ارتقا می یابد.
سازمان تبلیغات کره شمالی به عنوان سخنگوی دولت محسوب شده و در لیست تحریم های «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا قرار دارد.
این استاد دانشگاه گفت: خواهر جوان رهبر کره شمالی مورد اعتماد وی بوده و در چهار سال گذشته مسئولیت خود را به خوبی انجام داده است.
رابطه رهبر جوان کره شمالی با خواهرش شبیه رابطه «کیم جونگ ایل» با خواهرش «کیم کیونگ هویی» بوده و نقش خواهر جوان در حکومت با تحکیم قدرت برادرش بیشتر خواهد شد.
کارشناسان براین عقیده اند که کیم یو جونگ می تواند به سازمان ارشاد یا وزارت صنعت و یا همانند عمه اش کیم کیونگ هویی به وزارت ارتباطات بین المللی منتقل شود.
به نظر کارشناسان، بعید است «ری سل جو» همسر کیم جونگ اون عنوان رسمی در این کنگره داشته باشد.

برچسب‌ها کره ‌شمالی خبرگزاری رویترز سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره شمالی خبرگزاری رویترز سیل کره شمالی خبرگزاری رویترز سیل اخبار کنکور رهبر کره شمالی کیم جونگ اون کیم یو جونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟

هوادار خانم پرسپولیسی گفت: با انتقال به بخش خصوصی وضع تیم بهتر خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • لاپید به امارات می‌رود
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • لاپید به امارات سفر می‌کند
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است