Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:26:33 GMT

آمار مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به روایت AFC

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۶۷۳۳

آمار مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به روایت AFC

 طبق آمار کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر اولین بازیکن پرسپولیس است که در سه بازی متوالی موفق شده در رقابت های لیگ قهرمانان برای این تیم گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه" رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پس از اتمام دور یک چهارم نهایی به مرحله حساس نیمه نهایی رسید که در منطقه غرب آسیا فردا (شنبه) 12 مهرماه دو تیم پرسپولیس ایران  و النصر عربستان در ساعت 18:30 باید برای تعیین تیم اول این منطقه به مصاف هم بروند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین ارتباط کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به انتشار آمار متفرقه مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) کرده که در ادامه آن را می خوانید:

 

* در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) السد قطر در دیدار خود مقابل پرسپولیس ایران ۱۷ شوت روانه دروازه پرسپولیس نمود، بدون اینکه حتی یک بار به گل دست پیدا کنند. از سال ۲۰۱۳ این بیشترین تعداد شوت در یک مسابقه بود که به نام این تیم ثبت شد، بدون اینکه به گل دست پیدا کنند.


 
* آخرین باری که السد قطر رکوردی اینچنین از خود به جای گذشته بود به ماه اکتبر ۲۰۱۸ باز میگردد که علیرغم ۱۶ شوت در یک بازی به گلی‌ دست پیدا نکرده بود. آن رکورد هم مقابل پرسپولیس ایران رقم خورده بود.


 
* السد قطر ۸ شانس گل مقابل پرسپولیس داشت بدون این که به گل دست پیدا کند. آخرین باری که آنها شانسهای بیشتری در یک بازی داشتند، بدون اینکه به گلی‌ دست پیدا کنند، باز هم مقابل پرسپولیس ایران و در اکتبر ۲۰۱۸ بود که در آن دیدار علیرغم ۱۰ موقعیت گلزنی، موفق به گشودن دروازه پرسپولیس نشده بودند. 


 
*بعد از اینکه مهاجم جدید پرسپولیس، عیسی آل کثیر، در سه بازی نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی نشده در سه دیدار بعدی خود چهار بار دروازه رقبای پرسپولیس ایران را گشوده. از سال ۲۰۱۳ که رکوردهای لیگ قهرمانان آسیا توسط کمپانی «اوپتا » ثبت شده، عیسی آل کثیر اولین بازیکن پرسپولیس است که در سه بازی متوالی برای این تیم گلزنی کرده است. 


 
* در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا، مدافع راست پاختاکور ازبکستان - خجی اکبر الیجنف - با خلق سه موقعییت گل مقابل استقلال ایران، خالق بیشترین موقعیت گل در مرحله یک هشتم نهایی بود. 


 
* تا پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عبدالرزاق حمدالله، مهاجم النصر عربستان در تمامی‌ ۹ بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده بود (۱۰ گل).

 
 
* سلطان الغنام از النصر سه گل از دوازده گل این تیم را در رقابتهای این فصل لیگ قهرمان آسیا به ثمر رسانده. پیش از این او در نه بازی تنها موفق به ثبت یک پاس گل شده بود. علاوه بر سه گلی که در این مسابقات به ثمر رسانده، الغنام، مدافعی که با پیراهن شماره ۲ این تیم به میدان می‌رود، با ثبت چهار پاس گل در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، بیش از هر بازیکن دیگری در این مسابقات خالق گلهای تیم خود بوده است.


 
*این نخستین باری هست که النصر عربستان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است.

 

* النصر عربستان با سه پیروزی در مرحله گروهی و دو پیروزی در مرحله حذفی با رکورد پنج برد در یک دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خود برابری کرده، ضمن آنکه النصر هیچگاه شش پیروزی در یک دوره از این مسابقات نداشته است.

 

* جلال الدین ماشاریپف از پاختاکور ازبکستان اولین کارت قرمز خودش را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دقیقه ۱۵ بازی این تیم مقابل پرسپولیس ایران دریافت کرد. این اخراج سریع‌ترین اخراج مستقیم این مسابقات از مارس ۲۰۱۸ بود، زمانی‌ که "ماساشی کامه کاوا" از کاشیوا ریسول در دقیقه ۱۵ دیدار تیم خود مقابل کیچه هنگ کنگ از زمین اخراج شد.

 

* گونزالو مارتینز از النصر عربستان اولین گل خود در رقابتهای  لیگ قهرمانان آسیا را روی تنها شوت خود در مرحله یکچهارم نهایی‌ مقابل الاهلی عربستان به ثمر رساند.

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند