Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@15:00:03 GMT

استفاده از ۳۰ قرص خواب آور برای قتل

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۶۷۸۴

استفاده از ۳۰ قرص خواب آور برای قتل

رویداد۲۴ سرهنگ کارآگاه " مرتضی نثاری " در توضیح خبر گفت: در تیرماه امسال پرونده‌ای با موضوع "فوت مشکوک" مرد ۶۱ ساله بنام صابر به دادخواهی خواهر متوفی از شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امورجنایی تهران به کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل ارجاع شد.

محتویات پرونده حاکی از آن بود، متوفی در تاریخ دوازدهم دیماه سال گذشته در اثر بیماری فوت سپس با مجوز پزشکی قانونی دفن می‌شود، خواهر متوفی پس از گذشت ۶ ماه هنگام نظافت منزل برادرش متوجه یکسری دارو‌های خواب آور می‌شود و با توجه به بیماری که متوفی داشته و بیماری وی هیچ گونه رابطه با دارو‌های خواب آور نداشته، موضوع فوت برادرش مبنی بر اینکه توسط پرستارش اتفاق افتاده باشد قوت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاکی با حضور در اداره دهم در ادامه گفت: برادرم به علت بیماری یک نفر پرستار خانم جوان بنام فریبا ۳۵ ساله را از طریق یک شرکت خدماتی استخدام کرده بود و در حدود یک ماه در منزل برادرم حضور داشت تا اینکه همان روز با ما تماس گرفت و خبر فوت برادرم را داد و هیچ اطلاعی دیگر از او نداشتیم.

شاکی در ادامه گفت: وقتی منزل برادرم را بررسی می‌کردم متوجه شدم اموالی از قبیل اسناد و مدارک هویتی برادرم بسرقت رفته است و در این رابطه به فریبا مظنون هستم.

سرهنگ کارآگاه نثاری درباره این پرونده گفت: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارت شاکی و بررسی محتویات پرونده، دستگیری پرستار را در دستور کار خود قرار دادند و با مراجعه به شرکت خدماتی متوجه شدند فریبا به علت اعتیاد از کار اخراج شده است در ادامه تحقیقات مشخص شد فریبا در شرکت خدماتی دیگری مشغول بکار بوده که به علت سرقت از آنجا هم اخراج شده است.

کارآگاهان با جمعبندی قرائن و شواهد به این نظر رسیدند که پرونده فوت عادی نبوده و قتل اتفاق افتاده است.

این مقام انتظامی پایتخت بیان کرد: با توجه بلامکان بودن قاتل، کارآگاهان با بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم محل تردد وی را در محدوده شرق تهران شناسایی کردند و طی یک عملیات پلیسی در مورخه نهم مهرماه وی را دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند.

فریبا در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه شد، ولی با دیدن قرائن و شواهد کاملا علمی پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن قبولی قتل گفت: من برای کار از شهرستان به تهران آمدم و به یک شرکت خدماتی مراجعه کردم و آن‌ها مرا به متوفی معرفی کردند و با انعقاد قرارداد سه ماه در آذر ماه سال گذشته در منزل متوفی چندساعتی کار و از او پرستاری می‌کردم.

وی ادامه داد: از آنجایی که پول نداشتم و اعتیاد به مواد مخدر داشتم و تازه یکماه بود مشغول به کار شده بودم نقشه سرقت از منزل متوفی را کشیدم که با تهیه ۳۰ قرص خواب آور غذای شام او را مسموم کردم و پول به مبلغ ۱ میلیون تومان و اسناد و مدارک را سرقت کردم و در همانجا خوابیدم.

وقتی که صبح بیدار شدم دیدم صابر حال خوبی ندارد که سریعاً با اورژانس تماس گرفتم، ولی دیر شده بود وقتی عوامل اورژانس رسیدن صابر فوت کرد که با خواهراش تماس گرفتم و خبر فوت او را دادم سپس فرار کردم.

سرهنگ نثاری تصریح کرد: کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات پلیسی خود بدست آوردند متوفی قبل از روز فوت با سامانه پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و گزارش سرقت از منزل توسط فریبا را به پلیس اعلام کرده بود.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در پایان اشاره کرد: با توجه به اقدامات ویژه کارآگاهان اداره دهم، قاتل پرونده فوت مشکوک دستگیر و به انگیزه سرقت معترف شد متهم نیز با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده جهت ادامه تحقیقات تکمیلی در اختیار قرار گرفت.

هشدار پلیسی:

۱-جهت استفاده از نیرو‌های خدماتی تحت هر عنوانی (نظافت منزل-پرستار کودک یا افراد مسن) حتماً از شرکت‌های معتبر دارای مجوز خدمات فوق گرفته شود.

۲- پس از استخدام نیروی خدماتی حتماً نظارات کامل و دقیق نسبت به اجرای انجام امورات وی صورت گیرد.

۳- از دسترس بودن اموال با ارزش (پول-طلاجات-اسناد و مدارک) پرهیز گردد که خود باعث وسوسه نیروی کار می‌گردد.

۴- شرکت‌های خدماتی قبل از استخدام نیرو‌های خدماتی حتما وضعیت سلامت جسمانی (عدم اعتیاد به مواد مخد) و سوابق کیفری وی را از مراجع ذی صلاح اخذ نمایند. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار حوادث ، قتل سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث قتل ویروس کرونا شرکت خدماتی اداره دهم خواب آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه

فرارو- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با افزایش ۵۲ هزار تومانی به‌ازای هر گرم، تا ظهر به جایگاه سه میلیون و ۵۵۲ هزار تومان رسید.

سکه امامی همپای طلا، در مسیر صعودی حرکت کرد و صراف‌ها هر قطعه سکه امامی را ۴۲ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان یعنی ۳۹۲ هزار تومان بیشتر از دیروز فروختند. یورو خدماتی نیز حدود ۷۰ تومان بیشتر از دیروز در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه می‌شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

دلار خدماتی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا معادل ۴۴ هزار و ۳۱۵ تومان عرضه می‌شود.

نرخ دلار خدماتی نسبت به خریدوفروش‌های روز گذشته مرکز مبادله ارز و طلا تفاوتی ندارد، اما همزمان یورو خدماتی امروز ۷۰ تومان بیشتر از دیروز عرضه می‌شود.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز ۴۷ هزار و ۴۹۰ تومان خواهد بود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی 10 اردیبهشت 11 اردیبهشت
دلار خدماتی 44 هزار و 315 تومان

44 هزار و 315 تومان

یورو خدماتی

47 هزار و 420 تومان

47 هزار و 490 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با رشد قیمت ۵۲ هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و ۵۵۲ هزار تومان رسید.

سکه امامی به‌طور متوسط ۳۹۲ هزار تومان گران شد و نیم‌سکه و ربع‌سکه هر کدام ۲۰۰ هزار تومان گران شدند. سکه گرمی اما بدون تغییر قیمت معادل شش میلیون و ۵۲۰ هزار تومان به‌فروش رسید.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

10 اردیبهشت 11 اردیبهشت

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 500 هزار تومان

سه میلیون و 552 هزار تومان

سکه امامی

41 میلیون و 751 هزار تومان

42 میلیون و 143 هزار تومان

نیم سکه

23 میلیون و 860 هزار تومان

24 میلیون و 60 هزار تومان

ربع سکه

14 میلیون و 840 هزار تومان

15 میلیون و 40 هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و 520 هزار تومان

شش میلیون و 520 هزار تومان

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم