Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه عبادی، سیاسی جمعه در مصلی اراک افزود: ۱۷۰ هزار بسته حمایتی در مرحله اول، ۱۰۰ هزار بسته در عید غدیر و در دهه ماه صفر نیز شمار قابل توجهی از کمک‌های مومنانه در استان مرکزی تدارک شد.

امام جمعه اراک در ادامه گفت: باید قیمت گذاری کالا و اجناس مدیریت شود زیرا برخی اقلام از جمله خودرو افزایش زیادی یافته و لازم است تا دستگاه‌های نظارتی فعالیت بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دری نجف آبادی درباره وضعیت جنگی همسایگان در هفته اخیر افزود: ایران اسلامی برای این دو کشور پیشنهاد آتش بس داده زیرا بهترین راهکار، مذاکره حکیمانه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مناظره ۲ کاندید ریاست جمهوری آمریکا شیطان شرم آور بود و این افراد با این وضعیت می‌خواهند سرنوشت دنیا را ترسیم کنند و چگونه می‌خواهند برای چند میلیون نفر جمعیت الگو باشند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با یادآوری هفته دفاع مقدس افزود: امروز ایران اسلامی قدرت دفاعی بی نظیری دارد که این موفقیت به راحتی به دست نیامده بلکه تحقق آن در نتیجه مجاهدت محققان و پژوهشگران است.

وی با یادآوری مراسم اربعین اظهار داشت: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار نمی‌شود اما با رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان به صورت محدود در مصلی‌ها، امامزادگان، مساجد و خانه‌ها برگزار و از فیوضات آن بهره‌مند شد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و ۳۳ شهر دارد.

در ۳۳ نقطه شهری استان مرکزی نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی امام جمعه اراک کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی امام جمعه اراک کمک های مردمی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک کمک های مردمی اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد