Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-بازیکن تیم پرسپولیس گفت: تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل ۲۰۱۸ انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم.

خبرگزاری میزان - بشار رسن در نشست خبری پیش از دیدار النصر عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم و این موفقیت با تلاش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه سختی را تا اینجا طی کرده‌ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم. فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم و قطعاً شایسته رسیدن به این مرحله بوده‌اند.

وی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم خواسته هواداران را برطرف کنیم و باز هم پیروز شویم. کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را برای ما آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم. تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل ۲۰۱۸ انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم.

از بشار پرسیده شد که به همراه تیم نیروی هوایی عراق سابقه قهرمانی در AFC Cup رو در کارنامه دارد ولی با پرسپولیس هنوز نتوانسته طعم قهرمانی در آسیا را بچشد و این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد که این طور پاسخ داد: بله من در باشگاه عراقی دو بار قهرمان AFC Cup شدم، ولی در لیگ قهرمانان سطح بازی‌ها خیلی بالاتر است. ما قبلا هم یک بار به فینال رسیدیم، ولی نتوانستیم قهرمان شویم. می‌دانید که سطح فوتبال ایران و تیم‌های ایرانی خیلی بالاست و می‌بینید که تیم‌های ایرانی همیشه تا مراحل بالای لیگ قهرمانان بالا می‌آیند. همچنین باید بگویم که هواداران در ایران متفاوت هستند و همیشه تشنه دیدن برد تیم‌شان بوده‌اند. الان هم با وجود همه مشکلات مثل شیوع کرونا همیشه انرژی مثبت می‌فرستند. بیشتر بخوانید: روی ویتوریا: مقابل تیم بزرگی قرار می‌گیریم/ این فینالی است که ما و پرسپولیس می‌خواستیم برگزار کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: بشار رسن پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: النصر عربستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • اسکن محوطه کمرزرین اصفهان انجام شد/ تلاش برای آغاز فصل دوم کاوش
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!