Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:43:48 GMT

بخش زیادی از مشکلات کشور ارتباطی با تحریم‌ها ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۷۵۵۲

بخش زیادی از مشکلات کشور ارتباطی با تحریم‌ها ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا مولایی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین‌میاندشت اظهار داشت: امام خمینی (ره) مهرماه سال ۵۷ از کشور عراق به دلیل فشارهای دولت عراق به پاریس هجرت و در شهر فرانسه اقامت گزیدند و این شهر به مهمترین مرکز خبری کانون انقلاب اسلامی تبدیل شد.

وی با تبریک ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی گفت: هدف از تشکیل نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت در جامعه است چون در قرآن امنیت اجتماعی یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند عنوان شده است و کشور ما از این نعمت برخوردار است و باید شکرگزار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه موقت بویین‌میاندشت افزود: نیروی خدوم انتظامی در راستای تأمین آسایش و امنیت عمومی جامعه تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه بدترین شهرها، شهری است که در آن امنیت وجود نداشته باشد، گفت: نیروهای انتظامی کشور مایه عزت دین و امنیت هستند و امنیت شهروندان جز با وجود این نیروهای خدوم میسر نخواهد شد.

حجت الاسلام مولایی خاطرنشان کرد: نگهبانی و پاسداری از دستاورهای انقلاب اسلامی در چارچوب قانون و در قلمرو جمهوری اسلامی از دیگر اهداف تشکیل نیروی انتظامی است و به رسم ادب و احترام از طرف تمام مردم شهرستان از پرسنل نیروی انتظامی و فرمانده جهادی و انقلابی نیروی انتظامی بویین‌میاندشت قدردانی می‌کنم.

رئیس جمهور و کابینه دولت به میان مردم بیایند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه رئیس جمهور و کابینه دولت به میان مردم بیاید تا درد مردم را از نزدیک لمس کنند، تصریح کرد: خانواده‌هایی با سختی امر معاش می‌کنند و زندگی را با نابسامانی می‌گذرانند، رئیس جمهور چند ماه قبل در سخنرانی خود گفت من از چهره مردم می‌فهمم که حال آن‌ها خوب است با آنکه همان موقع هم مردم لبخند بر لبان خود نداشتند.

امام‌جمعه موقت بویین‌میاندشت ادامه داد: اگر دولت از کاخ نشینی بیرون بیاید خواهد دید خنده ظاهری مردم تبدیل به گریه شده است، بیایید و نترسید و پای درد دل مردم بنشینید، مردم به شما رأی دادند، مردم انقلاب نکردند که زجر بکشند و پدر خانواده شرمنده فرزندان خود شود.

وی گفت: این روزها خانواده‌هایی هستند که شب را بدون غذا سپری می‌کنند، وعده دادید چرا عمل نکردید؟، ترسو نباشید بیاید عذرخواهی کنید، بگویید نتوانستیم به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کنیم.

حجت الاسلام مولایی تاکید کرد: ولایت مداری مردم ما بالاست، آقای روحانی آدرس غلط به مردم ندهید؛ بخش اعظم مشکلات امروز کشور هیچ ارتباطی به تحریم‌ها ندارد.

کد خبر 5038265

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه تحریم اقتصادی اعتراضات مردمی انتخابات 98 ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی نیروی انتظامی بویین میاندشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان