Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد حسنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات ساماندهی زیرساخت‌ها و برآورد هزینه‌ها و اصلاح خیابان فردوسی برای تبدیل به پیاده راه از سوی دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان از اردیبهشت امسال آغاز و برای آن ۴۰۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار برآورد شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۷۸ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال از این میزان که از سوی دستگاه‌های مختلف تامین و هزینه شده و بقیه اعتبارات نیز عمدتا از سوی شهرداری بابت اجرای مبلمان شهری و راه و شهرسازی از محل بازآفرینی شهری تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری کردستان افزود: این میزان اعتبار از سوی دستگاه های اجرایی مختلف از جمله راه و شهرسازی به میزان ۸۰ میلیارد ریال برای تامین هزینه‌های ۲ پیمانکار فعال، توزیع برق به میزان ۳۰ میلیارد ریال، آب و فاضلاب به میزان ۳۵ میلیارد ریال تامین شده است.

حسنی یادآور شد: همچنین سایر اعتبارات تامین شده برای اصلاح زیرساخت‌های این پیاده راه شامل شرکت از به میزان ۵۰۰ میلیون ریال، مخابرات یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمام زیرساخت‌های این پیاده راه از سوی دستگاه های متولی برای افق حداقل سه دهه‌ای اصلاح شده است، گفت: شهرداری سنندج نیز در قالب ۲ قرارداد با بخش خصوصی در حال تکمیل عملیات روسازی آن است.

وی یادآور شد: در حالت کلی با هزینه کرد ۱۷۸ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار پیشرفت فیزیکی این طرح هم اکنون به ۶۲ درصد رسیده و عملیات عمرانی آن نیز به صورت کار ویژه از سوی دستگاه‌های متولی در دست پیگیری و اجرا است.

خیابان فرودسی سنندج خیابان فرودسی به طول ۵۹۰ متر و به عرض ۲۰ متر بین میدان آزادی و انقلاب واقع شده است.

طرح پیاده راه سازی گزینه نهایی راه و شهرسازی برای احیای خیابان فرودسی است که برای اجرای آن در بهار سال ۱۳۹۷ حدود ۸۰ میلیارد ریال (برای اجرا به غیر از ساماندهی زیرساخت‌ها) اعتبار تصویب و مقرر شده و پس از اتمام طرح مطالعاتی در حوزه های ترافیکی، تاریخی، معماری سنتی و بومی در ۲ مرحله شامل کف سازی و مرمت ساختمان های تاریخی اجرا می‌شود.

اعتبار مورد نیاز این طرح به میزان ۸۰ میلیارد ریال شامل ۶۰ میلیارد ریال از محل فروش املاک در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز از محل منابع نقدی شرکت باز آفرینی شهری تامین خواهد شد.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران اعتبارات استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران اعتبارات استانداری کردستان وزارت راه و شهرسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران اعتبارات استانداری کردستان اخبار کنکور سوی دستگاه راه و شهرسازی میلیارد ریال میلیون ریال زیرساخت ها پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) عادل فردوسی‌پور سورپرایز شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • (ویدئو) عادل فردوسی‌پور سورپرایز شد