Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز در فصل گذشته با تیم سن‌پولتن اتریش به توافق رسید و برای عقد قرارداد راهی این کشور خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا اسدی که پس از یک سال حضور در تراکتور صحبت از حضورش در چند تیم خارجی بود، در نهایت با تیم فوتبال سن‌پولتن اتریش به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد رضا اسدی با این باشگاه دو ساله و با شرط جدایی در صورت داشتن پیشنهادهای بهتر است. این هافبک ۲۴ ساله یکشنبه هفته پیش رو برای انجام تست‌های پزشکی و عقد قرارداد رسمی راهی اتریش خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور سن پولتن رضا اسدی تراکتور رضا اسدی سن پولتن محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا