Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، با توجه با نامه ریاست سازمان دامپزشکی کشور تخصیص سهمیه نهاده‌های طیور و مجوز جوجه ریزی بر اساس تایید تخلیه گواهی بهداشتی حمل قرنطینه‌ای در استان آغاز شد.

براساس این اطلاعیه، تخصیص نهاده‌های خوراک طیور شامل؛ ذرت، کنجاله و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. براساس گواهی‌های بهداشتی حمل دارای تایید تخلیه برای جوجه یک روزه و مرغ آماده کشتار که دارای تایید تخلیه در کشتارگاه باشند، از دیروز ۱۰ مهرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

استان خوزستان به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، یکی از قطب‌های پرورش دام و طیور در کشور محسوب می‌شود و با فعال بودن واحد‌های پرورش دامپروری و طیور، بخش عمده‌ای از نیاز‌های پروتئینی کشور را تامین می‌کند، ضمن اینکه بخشی از تولید گوشت و مرغ با تلاش روستائیان و عشایر ساکن در استان نیز تامین می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاده های طیور مجوز جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه