Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@15:47:58 GMT

مدیرعامل جدید باشگاه ماشین سازی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۷۷۷۸

مدیرعامل جدید باشگاه ماشین سازی انتخاب شد

سید محمد علوی به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ماشین سازی تبریز انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  به دنبال استعفای حسن آذرنیا از سمت مدیرعاملی باشگاه و موافقت هیات مدیره، سید محمد علوی به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ماشین سازی منصوب شد.

سید محمد علوی پیش از این به‌عنوان مدیر تیم فوتبال ماشین سازی فعالیت داشت و از اسطوره‌های این باشگاه به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات مدیره باشگاه ماشین سازی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات آقای حسن آذرنیا، برای ایشان توفیق و موفقیت روز افزون آرزومند است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماشین سازی علوی حسن آذرنیا باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور ۵۸۹فقره سند نقل و انتقال زمینهای کشاورزی پارسال در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی با بیان اینکه انتقال رسمی سند مورد معامله، امنیت مالکیت را در پی دارد و برای اخذ سند اراضی کشاورزی نیاز به اقداماتی است، افزود: اجرای طرح شناسایی وضعیت کاربری اراضی کشاورزی برای تثبیت و صدور اسناد مالکیت گامی اساسی برای بهبود وضعیت اراضی زراعی و باغی است.

علوی در تریح جزئیات دریافت سند زمینهای کشاورزی گفت: مهم‌ترین مدارک اخذ سند برای زمین کشاورزی ؛ سند عادی مالکیت یا بنچاق مالکیت بنام مالک که مشخصات فرد فروشنده بعنوان مالک اولیه و خریدار بعنوان مالک اصلی ثبت شود، اصل و کپی کارت ملی، کپی و قولنامه های صادر شده برای ملک، نقشه هوایی و نقشه utm، فیش پرداختی هزینه اخذ سند کشاورزی، کپی اولین سندهای اراضی کشاورزی، کپی سند مالکیت ملک و در اراضی مشاعی با رعایت “قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاوری” است که در صورت حضور نداشتن مالک لازم است وکالتنامه نقل و انتقال بنام متقاضی ارائه شود. 

 

دیگر خبرها

  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر