Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:23:40 GMT

«خدمتی» قهرمان مسابقات آنلاین بین‌المللی آسیا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۷۹۲۱

«خدمتی» قهرمان مسابقات آنلاین بین‌المللی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات تیراندازی آنلاین قهرمانی بین‌المللی آسیا بانوی المپیکی خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

این رقابت‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار به صورت آنلاین و با حضور ۳۸ تیرانداز در دو بخش بانوان و آقایان از کشورهای ایران، سنگاپور و تایلند در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان نخستین دوره از مسابقات تیراندازی آنلاین بین‌المللی آسیا از جمهوری اسلامی ایران «نجمه خدمتی» ، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مه‌لقا جام بزرگ و در بخش آقایان نیز حسین باقری، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان و امیرمحمد نکونام به ترتیب راهی فینال رقابت‌ها شدند.

در این ماراتن آسیایی «نجمه خدمتی» از خراسان‌جنوبی در جایگاه نخست رقابت‌ها ایستاد، ایستاد نماینده سنگاپور نایب‌قهرمان شد و فاطمه کرم‌زاده از ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است، «نجمه خدمتی» بانوی ملی‌پوش خراسان‌جنوبی و نخستین صعود کننده ایرانی به المپیک ۲۰۲۰ در سی‌امین دوره مسابقات تیراندازی جام جهانی یونیورسیاد ۲۰۱۹ ناپل ایتالیا به عنوان پرچمدار کشورمان بود.

وی دانشجوی دانشگاه بیرجند، پنج مدال طلا، نقره و برنز مسابقات یونیورسیاد دانشجویان در ۲۰۱۵ کره جنوبی را در کارنامه خود دارد.

بانوی ملی‌پوش خراسان‌جنوبی نشان طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد، را نیز در کارنامه خود دارد. 

خدمتی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ رکورددار فینال جوانان جهان بوده است و همچنین در دومین هفته لیگ تیراندای بانوان کشور با ثبت ۶۳۲/۸ امتیاز رکورد لیگ کشور را درشته تفنگ بادی جابجا کرد و بر سکوی نخست این ماراتن ملی ایستاد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی کره جنوبی آسیا نجمه خدمتی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد