Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این مناظره بین «جو بایدن» از حزب دموکرات و «دونالد ترامپ» از حزب جمهوری خواه برگزار شد و هویت درونی آشفته و نابسامان آمریکای مدعی دموکراسی، حقوق بشر، صلح و دوستی را به جهانیان نشان داد. 

وی به ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: پلیس برای تأمین و برقراری امنیت در جامعه و برخورد با اراذل، اوباش و مخلان نظم و آرامش تلاش های ارزنده ای انجام می دهد که قابل تحسین  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: چنانچه امنیت در جامعه نباشد مشکلات متعددی بوجود آمده و ابعاد مختلف زندگی مردم نیز دچار خدشه می شود. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: مردم باید بیش از پیش قدردان نظم، امنیت و آرامش حاکم در کشور باشند و تا حد امکان نیز با پلیس تعامل و همکاری کنند.  

وی به ۱۵ مهرماه روز روستا و عشایر اشاره کرد و ابراز داشت: هر ۲ قشر روستائیان و عشایر افرادی مولد بوده و بخش عمده ای از بار تولید کشور را بر دوش دارند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: اوایل انقلاب اسلامی تاکنون اقدام هایی ارزشمند از سوی دولت ها برای تأمین انواع زیرساخت ها در مناطق روستایی و عشایری کشور و این استان انجام شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: انتظار می رود که خدمات مطلوب تری به روستائیان و عشایر کشور و کهگیلویه و بویراحمد از سوی دولت ارائه شود. 

وی افزود: عمران و آبادانی مناطق روستایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد سبب کاهش هر چه بیشتر مهاجرت روستائیان به شهرها می شود و به همین دلیل نیز اهمیت ویژه ای دارد.  

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ مهرماه به عنوان هفته گردشگری، بیان کرد: حوزه گردشگری از ظرفیت های مهم این استان است که باید مورد توجه جدی تر متولیان امر و مسؤولان کشوری و استانی قرار گیرد. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: توجه به حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منجر به ایجاد اشتغال، درآمدزایی و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ، تاریخ و تمدن غنی این استان می شود. 

وی به ۱۷ مهرماه مصادف با ۲۰ صفر اربعین حسینی اشاره کرد و ابراز داشت: آیین های عزاداری این روز با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.  

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها یاسوج کهگیلویه وبویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها یاسوج اخبار کنکور حجت الاسلام و المسلمین کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: شرب خمر از گناهان بزرگ است و برخی دسته جمعی مجلس گناه برپا می‌کنند که باید با آن برخورد شود.

وی ابراز داشت: در جامعه شرب خمر حرام بوده و باید تذکر و برخورد لازم در این مورد اجرایی شود.

حسینی با تاکید بر تقوای الهی و دوری از گناه، افزود: کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند، کیفری سخت در انتظار آنها خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه وجود امام ضرورتی برای جامعه است، اظهار کرد: نبود امام نظام تشریع و تکوین را از بین می‌برد.

حسینی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) انقلابی بزرگ در مذهب ایجاد کرد، بیان داشت: اساتید زیادی برای ترویج دین توسط امام صادق (ع) تربیت شد.

حسینی همچنین روز جهانی هلال احمر و ماما را به جامعه هدف تبریک گفت.

کد خبر 6095798

دیگر خبرها

  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ