Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با النصر عربستان اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی باید بار دیگر از مسئولان برگزاری این رقابت ها به ویژه فدراسیون فوتبال قطر تشکر فراوان داشته باشم که نظم خوبی در برگزاری مسباقات داشتند و امکانات خوبی هم ایجاد کردند.

بهتری تصمیم را برای ادامه لیگ قهرمانان اروپا گرفتند و وقتی چنین تصمیمی اتخاذ شد خوشحال شدم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به بازی رسیده ایم که یک فینال است و هر تیمی بتواند از این دیدار بگذرد، به بازی پایانی می رسد. هر دو تیم با شایستگی به نیمه نهایی رسیدند و بازی های خوبی را از النصر دیده ایم. نظم و سازماندهی خوبی دارد و فوتبال زیبایی را ارائه می دهد.حق النصر بود که در این مرحله حضور داشته باشد..

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با مشکلات زیادی خود را به دوحه رساندیم و از کوه موانع رد شدیم تا به مسابقات برسیم. خوشبختانه بازیکنانم اراده خوبی از خود نشان دادند. در گروه سختی بودیم و در مرحله پلی آف هم از السد و پاختاکور گذشتیم. واقعا مراحل دشواری را گذراندیم تا به اینجا رسیدیم.

گل محمدی ادامه داد: برای رسیدن به این مرحله تیم شایسته و سزاواری بودیم که به اینجا رسیدیم و می توانیم این شایستگی را در نیمه نهایی و فردا هم نشان بدهیم. انگیزه های زیادی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان داریم و بزرگ ترین انگیزه مان هم خوشحال کردن هواداران هستند. می دانیم طرفداران پرسپولیس و مردم ایران با مشکلات اقتصادی هم مواجه هستند و برد ما مقابل النصر می تواند تا حدی این مشکلات را از یادشان ببرد و آنها را خوشحال کند.

وی درباره تفاوت امسال با دو سال قبل که پرسپولیس به فینال آسیا رسید، گفت: نکته خوبی بود. پرسپولیس در این سال ها نشان داده  حرف های زیادی برای گفتن در آسیا دارد.  برنامه ریزی، همبستگی، جمع شدن بازیکنان خوب و مربیان خوبی که در این تیم بوده اند، پایه گذار موفقیت های این تیم شده است.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: تفاوت امسال با سال های قبل نبودن تماشاگران مان بوده است. وقتی کنار 100 هزار هوادار خود حضور داشتیم، کارمان راحت تر بود و  کمک آنها تاثیر زیادی روی روند بازی های ما می گذاشت. هرچند کنار ما نیستند و از حضورشان محروم هستیم اما همیشه انرژی مثبت زیادی از طریق فضای مجازی و راه های دیگر به ما دادند.

گل محمدی افزود: انگیزه زیاد فعلی مان که در مسابقات نشان دادیم به دلیل انرژی هواداران است و امیدوارم در نهایت مقام خوبی به دست آورده و بتوانیم قهرمان شویم. اگر این اتفاق برای اولین بار بیفتد می تواند سبب افتخار تک تک اعضای باشگاه و بازیکنان شود. امیدوارم اتفاقی که دوست داریم و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است برای پرسپولیس بیفتد.

وی درباره امکانات قطر برای میزبانی از لیگ قهرمانان توضیح داد: به خاطر شرایط بیماری کرونا، تفاوت زیادی برای برگزاری مسابقات نسبت به سال های گذشته وجود داشت و محدودیت هایی هم برای بازیکنان و مربیان ایجاد شد. سه هفته است در هتل هستیم و این مسائل کار را سخت می کند. بازیکنان، مربیان و تمام افراد تیم ها تحت تاثیر این شرایط سخت و محدودیت ها هستند. با این وجود مجبوریم این مسائل را تحمل کرده و با خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: باید با این شرایط مبارزه کرد زیرا کرونا بیماری خطرناکی است و تا زمانی که ریشه کن نشود، نمی توان رقابت های فوتبال را عادی برگزار کرد. این وضعیت تاریخی است و در برهه ای هستیم که نشان می دهد صبر و مقاومت مردم تا چه اندازه است. در نهایت ورزشکاران هستند که از این رقابت به خوبی بیرون می آیند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: یحیی گل محمدی النصر عربستان لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا یحیی گل محمدی النصر عربستان لیگ قهرمانان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید شانس خوبی برای رسیدن به صدر جدول داشتند.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از تساوی مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم راجع به بازی صحبت کنم باید از همه هوادارانی که امروز انرژی و کمک دادند، تشکر کنم چون حضور آن‌ها در بازی‌های سخت به ما کمک می‌کند. می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت و جزئیات کوچک شرایط را عوض می‌کند. یک شانس خوب مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب هم بازیکنان سپاهان در پایان بازی داشتند.

او افزود: شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف را از بین ببریم. هنوز پنج بازی دیگر مانده و ما تا آخر می‌جنگیم تا به چیزی که حقمان است برسیم. فوتبال اتفاقات زیادی دارد و برای همین بازی جذابی است. خطاها و یارگیری‌ها جزو شرایط بازی است که گاهی از سرعت بازی کم می‌کند. در بازی توانستیم وسط زمین را به خوبی کنترل کنیم اما جزئیاتی که می‌شد برنده شویم رقم نخورد تا مساوی شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا تیمش شجاعت کافی برای برد مقابل سپاهان را داشته، پاسخ داد: برنامه داشتیم که گل بزنیم و شانس هم داشتیم. بازی‌های بزرگ اینطور هستند. مقابل سپاهان و تراکتور و استقلال بازی‌های بزرگی هستند و خیلی سخت است به چیزی که می‌خواهید برسید. اصلا به نتیجه بازی استقلال نگاه نکردیم و به دنبال نتیجه گیری خودمان بودیم. با پرس کردن در زمین سپاهان نشان میدادیم، چقدر می‌خواستیم رو به جلو حرکت کنیم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

او درباره اینکه پرسپولیس شانس صعود به صدر جدول را از دست دادند، گفت: من هم به شما یک ضرب المثل می‌گویم اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاوریم هر سال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند باید قهرمان می شدند. شانس در فوتبال وجود دارد اما تا آخرین لحظه می جنگیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

او درمورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: در دوبخش جواب می‌دهم. مثل هواداران ناراحتیم چون می‌شد به صدر جدول برویم. می دانم هواداران مثل ما ناراحت هستند اما هواداران واقعی دیدند که بازیکنان با تمام قلب‌شان تلاش کردند تا به نتیجه برسند. درست است که ناراحت هستند که بازیکنان چقدر تلاش کردند تا به نتیجه‌ای که می‌خواستند برسند.

چرا در بازی‌های بزرگ خوب نتیجه نمی‌گیرید؟ سرمربی پرسپولیس در این باره گفت: به نظر شما احترام می‌گذارم. امروز سروش روز خوبی نداشت و به تیم کمک کرد اما روز خوب او نبود. درباره ریتم بازی باید بگویم که خیلی نمی‌شود در چند بازی ریتم یکسان داشته باشیم و ریکاوری کردن سخت است. پنج بازی سخت دیگر داریم و نمی‌شود آن روند خوب را نگه داشت. بازیکنان تلاش می‌کنند و به نظر شما احترام می‌گذارم. با تیم راحتی بازی نداشتیم و بازی با تیم سوم جدول بود که بازیکنان خیلی خوب کار کردند.

اوسمار درمورد اینکه بازیکن تمام کننده در خط حمله کم دارد، عنوان کرد: ما نسبت به نوع بازی حریف، بازی‌ها را می‌سنجیم و می‌دانستیم که می‌شود به پشت دفاع حریف رسید. ترابی و سروش رفیعی شانس خوبی داشتند. سپاهان یارگیری خوبی داشت و شرایط را سخت کرد. بازی بعدی ما با نساجی است و باید آن‌ها را آنالیز کنیم. باید ریتم تیم را برای آن بازی عوض کنیم. جزئیات بازی را دیدیم که می توانستیم به چیزی که می خواهیم برسیم اما به گل و هدفی که می‌خواستیم نرسیدیم.

پنج بازی تا پایان فصل مانده آیا پرسپولیس قهرمان می‌شود؟ او گفت: اگر دست من باشد می‌گویم که پرسپولیس همیشه قهرمان می شود.

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)