Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که اخیرا 10 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز شده بود، موجودی این باشگاه فقط 400 میلیون تومان است

در حساب باشگاه استقلال فقط 400 میلیون تومان موجودی است.

به گزارش طرفداری، یکی از ابهامات موجود در باشگاه استقلال مربوط به ده میلیارد تومان پولی می شود که اخیرا به حساب این باشگاه ریخته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برکناری احمد سعادتمند، یکی از موضوعاتی که بحث بر انگیز بود، مربوط به سرنوشت این پول می شد.

احمد سعادتمند در ابتدا مدعی شده بود به جای پرداخت طلب وینفرد شفر با این پول می خواهد بخشی از قرارداد شیخ دیاباته و هروویه میلیچ که تهدید به جدایی کرده بودند را پرداخت کند اما شب گذشته مشخص شد مدیرعامل سابق آبی پوشان این کار را انجام نداده و حتی به بازیکن کروات گفته پولی که می خواسته به او بدهد در فرودگاه توقیف شده است.

نکته عجیب ماجرا این است که هیچ کس از سرنوشت این پول آگاهی ندارد. البته به گفته بازیکنان مبلغ 2 میلیارد تومان بین آن ها تقسیم شده ولی سوالی که پیش می آید این است سرنوشت باقی این پول یعنی 8 میلیارد دیگر چه شده است؟ درحال حاضر فقط 400 میلیون تومان در حساب باشگاه استقلال موجود است!

باید دید مدیرعامل باشگاه استقلال مابقی این 10 میلیارد تومانی که به حساب باشگاه واریز شده بود را خرج چه هزینه هایی کرده است؟ یکی از نزدیکان باشگاه استقلال به طرفدرای گفت فعلا فقط 400 میلیون تومان در حساب باشگاه موجودی داریم و آمار بقیه مخارج را باید از مدیرعامل سابق و ذی حساب یا امور مالی بگیرید. اعضای هیات مدیره استقلال هم از همین کانال ها دنبال پاسخ این سوال هستند که 10 میلیارد تومانی که نه به شفر رسیده، نه خرج دیاباته و میلیچ شده کجاست؟

 

همچنین بخوانید:

استقلال نه پول شفر را داد، نه پول دیاباته و میلیچ را

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فقط 400 میلیون تومان باشگاه استقلال میلیارد تومان حساب باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی

بازدید 12 روزنامه جام جم ارگان مطبوعاتی صداوسیما از تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست نوجوان ایرانی پرده برداشت؛ تجاوزی که با ربودن این نوجوان از مقابل زمین فوتبال در جنوب تهران آغاز شده است! جزئیات تکان دهنده‌ این جنایت فجیع را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت
  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی