Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حجت الله فاضلی, مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: امروز نیاز غرب به کشورهای خاورمیانه به خصوص کشور ایران به مراتب بیشتر از نیاز ما به آنها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،حجت الاسلام حجت الله فاضلی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی هستیم اظهار داشته همه ما وظیفه داریم در مقابل این جنگ اقتصادی مقاومت کرده و با شرایط موجود پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: در زمان جنگ تحمیلی مردم حتی اگر خود نیاز شخصی و خانوادگی داشتند اما زمانی که رزمندگان اسلام و جنس و کالایی نیاز داشتند اولویتی مهم تر از پشتیبانی رزمندگان نمی‌دیدند و حتی تمام مال خود را در حمایت از شرایط جنگی به میدان می آوردند.

وی خاطر نشان کرد: همین امر سبب شد دشمن به نا امید شده و از رزمندگان در جبهه جنگ و روحیه مضاعفی بگیرند.

حجت الاسلام فاضلی بیان داشت: امروز اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب همواره به آن اشاره دارد در واقع همان توجه به توان داخلی و قطع چشم داشت به جبهه خارجی است.

وی گفت: جامعه اسلامی و امت حزب الله باید بداند اقتصاد مقاومتی پیامی برای فرد جامعه است و کسانی که در حوزه اقتصاد دستی بر آتش دارند باید در این راستا تلاش خود را مضاعف کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: اق تصاد مقاومتی بیان قواعد و نقشه راه برون رفت از شرایط موجود است اگر کسی در این راه کوتاهی کند در پیشگا۶ خداوند، امام و شهدا مسئول است.

وی ادامه داد: مسئولین باید راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را فراهم کنند که مصداق نقشه ها و رصد هایی است که رزمندگان اسلام در خط مقدم طراحی می کردند تا دشمن را شکست دهند.

حجت الاسلام فاضلی گفت: امروز نیاز غرب به کشورهای خاورمیانه به خصوص کشور ایران به مراتب بیشتر از نیاز ما به آنها است.

وی اظهار داشت: همانطور که امام و رحمت الله فرمود اگر همه مسلمین شیراز نفت را بر روی کشورهای غربی قطع کنند آنها جرأت ندارند دست از پا خطا کنند اگر چه برخی از دوران اسلامی این روزها با آنها همدست شدند.

وی گفت: یکی از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی این است که جامعه فرامین رهبری را آویزه گوش خود کنند و نقشه راه خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است