Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ‏برنامه زاویه که بنا بود به بهانه انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا با حضور اندیشوران علوم سیاسی به بحث درباره مناسبات ایران و آمریکا بپردازد، متاسفانه به دلیل برخی مشکلات ناشی از اقتضائات برنامه زنده این مناظره  این هفته برگزار نشد.

برنامه «زاویه» با رد گمانه‌زنی‌ها درباره مخالفت صداوسیما با بررسی موضوع یادشده، مصمم است طی قسمت‌های بعدی مناظره «جمهوری اسلامی ایران و مسئله آمریکا» را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احترام مخاطبان فهیم برنامه و پاسداشت علم در ایران، با وجود تنگناها، همچنان در زاویه برای طرح دیدگاه‌های متنوع و ارتقای کیفیت مناظره‌ها تلاش می شود.

روابط عمومی شبکه چهار اعلام کرد: در شبکه چهار، با امید به یاری خداوند، توجه اصحاب و اهالی علوم انسانی و همراهی مخاطبان فرهیخته برنامه، موضوعات روز را در دستور کار مناظرات دارند و این مجله تصویری و تخصصی حوزه علوم انسانی, چهارشنبه هر هفته طبق روال  گذشته ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

به دلیل تغییرات کنداکتور از ۱۶ مهر تا ۲۶ مهر، زاویه نیز مانند سایر برنامه های شبانه ساعت ۲۳ پخش نخواهد شد و از ۳۰ مهر ماه مجدد به جدول پخش باز خواهند گشت.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1438965

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ایران تلویزیون شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان منتخب مجلس دوازدهم حضور داشت اظهار کرد: بسیجی بودن و پاسدار بودن یک افتخار است که به آن می بالم و همیشه خود را سرباز ولایت می دانم.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به برکت وجود جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق رسوای جهان شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واکنش دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را برآمده از اراده خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هیچ اراده ای نمی توانست افکار عمومی جهانیان و وجدان های آنها را به این سمت دفاع از حق رهنمون کند مگر اراده خداوند که به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این اتفاق امروز رخ داده و صدای جبهه مقاومت از قلب آمریکا فریاد زده می شود.

آبنوش تحولات دنیا و واکنش های ملت ها در
قبال جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم غزه و فلسطینی ها را در تاریخ چند دهه گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: همه این رخدادها و تحولات جهانی مرهون رهبری امامین انقلاب و جان فشانی خون شهداست.

کد خبر 6093441

دیگر خبرها

  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد