Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم که قطعاً شایسته رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بشار رسن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم و این موفقیت با تلاش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما راه سختی را تا اینجا طی کرده‌ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم. فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم که قطعاً شایسته رسیدن به این مرحله بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم خواسته هواداران را برآورده کنیم و باز هم پیروز شویم. کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را برای ما آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم. تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل 2018 انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که او به همراه تیم سابقش (نیروی هوایی عراق) سابقه قهرمانی در AFC Cup را دارد، ولی با پرسپولیس هنوز نتوانسته است طعم قهرمانی در آسیا را بچشد، گفت:  بله، من در باشگاه قبلی‌ام  دو بار قهرمان AFC Cup شدم، ولی در لیگ قهرمانان سطح بازی‌ها خیلی بالاتر است. ما قبلاً هم یک بار به فینال رسیدیم، ولی نتوانستیم قهرمان شویم. می‌دانید که سطح فوتبال ایران و تیم‌های ایرانی خیلی بالاست و می‌بینید که تیم‌های ایرانی همیشه تا مراحل بالای لیگ قهرمانان بالا می‌آیند. همچنین باید بگویم که هواداران در ایران متفاوت هستند و همیشه تشنه دیدن پیروزی تیم‌شان بوده‌اند. الان هم با وجود همه مشکلات و با شیوع ویروس کرونا همیشه انرژی مثبت می‌فرستند.

رسن درباره شرایط برگزاری مسابقات در قطر اظهار کرد: سیستم خنک‌کننده ورزشگاه‌ها در قطر خیلی شرایط را برای بازیکنان راحت کرده و همه بازیکنان با وضعیت بهتری در بازی‌ها حاضر می‌شوند. البته بازی‌ها فشرده است و کار همه تیم‌ها سخت بوده است. در اینجا دوست دارم از اعضای کادر پزشکی تیم تشکر کنم که 24 ساعته تلاش می‌کنند. بدون شک وقتی ما می‌بریم فقط بازیکنان یا کادر فنی باعث نیستند و همه عوامل تیم در کنار هم کمک کرده‌اند که برد حاصل شود.

وی در پایان گفت: ما با یک امتیاز به دوحه آمدیم و از همان ابتدا هر بازی برای ما یک فینال بود، ولی الحمدالله بازی‌های خیلی سختی را بردیم. حتی به الدحیل دوباره باختیم، ولی باز هم به مسابقات برگشتیم و با شکست شارجه به مرحله بعد رسیدیم. ما 5 بازیکن جدید در ترکیب اصلی داشتیم و کار سختی بود که هماهنگ شویم، ولی اعضای کادر فنی و آنالیز کار بزرگی کردند که توانستند در مدت کوتاهی این هارمونی را در تیم ایجاد کنند.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان کادر فنی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت