Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@10:52:31 GMT

تلاش نراتزوری برای جذب مدافع چپ چلسی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۹۰۹۲

تلاش نراتزوری برای جذب مدافع چپ چلسی

مارکوس آلونسو با پیشنهاد اینترمیلان در آستانه ترک چلسی و بازگشت به فوتبال ایتالیا قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش اسکای اسپورت اینترمیلان در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۰ فوتبال اروپا تلاش خود را برای خرید مارکوس آلونسو مدافع چپ و ایتالیایی چلسی افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کونته در زمان حضور خود در چلسی اعتقاد ویژه‌ای به بازی آلونسو داشت و او را با خود در همان سال اول از ایتالیا به لندن برد.

آلونسو جایگاه ثابتی را در ترکیب چلسی پیدا کرد و پس از جدایی کونته و آمدن ساری هم جزء نفرات اصلی آبی‌های لندن بود.

اما پس از آمدن لمپارد این سرمربی با وجود استفاده از مدافع چپ ایتالیایی، اعتقاد چندانی به بازی او در سیستم خود ندارد و از این رو بود که با رقمی در حدود ۵۰ میلیون پوند بن چیلول را از لسترسیتی به خدمت گرفت.

از طرفی کونته حالا در اینتر دنبال ساختن تیمی قدرتمند برای قهرمانی در سری آ و فوتبال اروپا است و برای این منظور روی کمک مارکوس آلونسو حساب کرده است.

اسکای اسپورت مدعی شد که اینترمیلان در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۰ فوتبال اروپا دنبال خرید مارکوس آلونسو از چلسی است.

چیزی که به نظر می‌رسد بزودی نهایی شود، چرا که چلسی در تابستان جاری هزینه‌های هنگفتی با خرید بازیکنان گرانقیمت متحمل شده و می‌خواهد از این هزینه‌ها بکاهد.

آلونسو از ابتدای نقل و انتقالات یکی از گزینه‌های فروش لمپارد بود و به نظر می‌رسد این بازیکن دوباره به کشور سابق خود بازگردد و شاگرد آنتونیو کونته در اینترمیلان شود.

اینتر با کونته و خریدهای جدید خود فصل جدید سری آ را با دو برد شیرین و پرگل آغاز کرده و از همان ابتدا نشان داده که این فصل را با هدف قهرمانی آغاز می‌کند.

مخصوصا زمانی که بازیکنان با تجربه‌ای چون آرتور ویدال، اشرف حکیمی و پریشیچ را به سن سیرو کشانده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینترمیلان مارکوس آلونسو چلسی اینترمیلان چلسی مارکوس آلونسو نقل و انتقالات اینترمیلان نقل و انتقالات چلسی نقل و انتقالات فوتبال 2020 نقل و انتقالات فوتبال اروپا مارکوس آلونسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!