Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج اعلام کرد که به زودی اقدامات جدیدی برای احقاق حقوق عامه در موضوع بیمارستان امام خمینی (ره) کرج انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج اعلام کرد که به زودی اقدامات جدیدی برای احقاق حقوق عامه در موضوع بیمارستان امام خمینی (ره) کرج انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حساب توییتری این تشکل دانشجویی اعلام شده است که پس از گذشته ۶۵ روز از اولین قدم در فصل جدید مطالبه گری عدالتخواهانه، بسیج دانشجویی در مساله بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و در عمل به وظیفه انقلابی خود با افتخار اعلام می‌کنیم، به زودی قدم‌های محکم و دقیق تری برای احیای حقوق عامه برخواهیم داشت.

در بیانیه‌ای که ۵ مرداد امسال از سوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز منتشر شد، این تشکل دانشجویی اعلام کرده بود که اخراج و بازداشت، پاسخ مناسب به اعتراضات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج نیست.   بیشتر بخوانید: مرهم زخم باشیم / پیگیری مطالبات بیمارستان امام خمینی(ره) کرج؛ این بار در توئیتر مسئولان برای حل مساله بیمارستان امام خمینی (ره) اقدام عاجل داشته باشند پیگیری مطالبات کارکنان بیمارستان امام(ره) کرج وظیفه عدالتخواهانه بسیج دانشجویی است
مشکلات این بیمارستان پس از آنکه سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز، تصمیم به واگذاری این بیمارستان گرفت، شروع شد. واگذاری‌های غیراصولی و بعضا با شائبه‌های غیرقانونی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، عدم پرداخت حقوق کارکنان این بیمارستان و بلاتکلیفی آنان و بدهی‌های آن، از مهمترین مشکلات این بیمارستان است.

بسیج دانشجویی و دیگر تشکل‌های دانشجویی استان البرز، از دو سال گذشته پیگیر حل مشکلات این بیمارستان بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی کرج بسیج دانشجویی البرز سازمان همیاری شهرداری های البرز خصوصی سازی بیمارستان امام خمینی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام سامانه نشریات دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، چهار نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با عناوین «نوین دارو، دانش‌پژوه، دنیای نوین سلول و ردپای زیست‌فناوری» میان ۱۱نشریه دانشجویی برتر دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفتند.

حمیدرضا فاطمی پور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: چهار نشریه دانشجویی این واحد دانشگاهی میان نشریات برتر این دوره قرار گرفتند که سهم واحد رودهن حدود ۴۰ درصد نشریات برتر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است.

وی افزود: بحث رتبه‌بندی نشریات از موضوعات مهم دانشگاه بوده که بر اساس شاخص‌هایی ارزیابی می‌شوند. اکنون نظارت بهتر و بیشتر بر فرآیند ارزیابی کیفیت نشریات در دستور کار قرار دارد. کمک به نشریات دانشجویی برای تولید و بارگذاری مطالب در سایت نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای سطح کیفی و کمی نشریات دانشجویی هدف اصلی این دوره است.

به گزارش آنا،‌ چهار نشریه دو ماهنامه نوین دارو به صاحب امتیازی کیمیا سادات سجادی، مدیر مسئولی رضا قاسمی و سردبیری رکسانا شاهمرادی شامکان، فصلنامه دانش‌پژوه به صاحب امتیازی علی صفایی، مدیر مسئولی محمدعلی شیرزاده و سردبیری هادی حسن‌پور، فصلنامه دنیای نوین سلول به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مائده جعفری ماسوله و سردبیری سارا جواهری و فصلنامه رد پای زیست‌فناوری به صاحب امتیازی امیر حشمتیان، مدیر مسئولی ریحانه السادات میرافضل و سردبیری ریحانه نهالی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم