Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا شاملو عصر جمعه پس از بازدید از روستای حسین آباد کالپوش در نشست بررسی مشکلات این روستا در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان ابراز داشت: در زمان حاضر مهم ترین دغدغه برای سکونت اهالی روستای حسین آباد کالپوش در سایت جدید، اجرای تاسیسات زیربنایی و بخصوص فاضلاب است و باید دستگاه‌های اجرایی مربوط برای رفع این چالش اقدام‌های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ماه های گذشته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اقدام های بسیار قابل توجهی در روستای حسین آباد کالپوش انجام داده است و با تمام توان و انرژی برای گره گشایی از مشکلات منطقه این روند ادامه می‌یابد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان هم در نشست بررسی مشکلات روستای حسین آباد کالپوش گفت: این اداره کل بیش از ۴۶ میلیارد ریال برای رفع مشکلات زیرساختی و ساخت خانه در سایت جدید پرداخت کرد که از این میزان بیش از ۲۶ میلیارد ریال در قالب کمک های بلاعوض بوده است.
علی رضا فلاحی بیان کرد: بخش قابل توجهی از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه حسین آباد کالپوش با همراهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گام اجرایی قرار گرفت اما به دلیل افزایش قیمت مصالح و نوسانهای اقتصادی ، عملیات ساخت مسکن در این منطقه با کُندی پیش می رود که برای رفع این چالش‌ها اقدام و پیگیری‌های مستمر انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: در بحث جانمایی زمین برای ساخت واحدهای مسکونی اقدام های لازم انجام شد و به تعداد قابل توجهی از اهالی روستای حسین آباد کالپوش ۱۰۰ میلیون ریال با مساعدت جمعیت هلال احمر استان سمنان پرداخت شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: براساس آمار، عملیات تثبیت و پایدارسازی بافت قدیم روستای حسین آباد کالپوش ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل دفتر بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این نشست گفت: در بازدید امروز از روستای آسیب دیده حسین آباد کالپوش، با جان و دل توصیه اهالی این روستا شنیده شد و باوجود اتمام تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه اما روند حمایتی همچنان ادامه می‌یابد.
مجید جودی ابراز داشت: تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات به وجود آمده در روستای حسین آباد کالپوش ادامه می یابد.
مدیرکل دفتر بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با رفع مشکل فاضلاب سایت جدید حسین آباد کالپوش، روند برنامه‌های در دست انجام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه تسهیل خواهد شد.
در جریان بارش برف شدید و کولاک اواخر اسفند سال ۹۷ در بخش کالپوش به برخی واحدهای مسکونی ،تاسیسات برق،تلفن،گاز و آب روستاها خسارت وارد شد.
بخش کوهستانی کالپوش میامی به مرکزیت روستای رضوان شامل ۱۲ روستاست که حدود ۲۰ هزارنفر در آن ها زندگی می کنند و شغل بیشتر مردم کشاورزی و دامداری است.
این بخش در ۱۱۰ کیلومتری شمال میامی قرار گرفته است.
شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد؛ بیش از ۸۰ درصد مردم این شهرستان در روستاها زندگی می کنند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سمنان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مدیریت بحران میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سمنان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مدیریت بحران میامی تسهیلات بانکی سمنان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مدیریت بحران میامی اخبار کنکور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روستای حسین آباد کالپوش استان سمنان برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود