Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها به تمجید از مارسلو بیلسا می پردازد. 

منچسترسیتی و لیدز یونایتد فردا (چهارشنبه) در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، پپ گواردیولا، سرمربی باشگاه منچسترسیتی به تمجید از مارچلو بیلسا، سرمربی باشگاه لیدز یونایتد می پردازد و می گوید:

احترام زیادی برای بیلسا قائل هستم و خیلی او را تحسین می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او منحصر به فرد و بی نظیر است و کسی نمی تواند از او تقلید کند. بیلسا الهام بخش من بوده است. ما موفق به کسب عناوین قهرمانی بیشتری شده ایم اما به عنوان یک مربی، من فاصله زیادی با او دارم. کرایوف الهام بخش ترین سرمربی برای من بوده است زیرا من 4 سال زیر نظر او کار کردم اما بیلسا کسی است که در دنیای فوتبال او را بیشتر از هر مربی دیگری تحسین می کنم. از نظر من، فوتبال فقط کسب جام نیست و احساس می کنم که از نظر دانش فوتبالی، فاصله زیادی با بیلسا دارم. تیم های من عناوین قهرمانی بیشتری کسب کرده اند اما او دانش فوتبالی بیشتری نسبت به من دارد. حضور چنین فردی در لیگ برتر انگلیس هدیه خوبی برای همه ما است.

گواردیولا درباره اصلاح قانون هند در محوطه جریمه می گوید:

خوشحالم که در هفته جاری قانون هند در محوطه جریمه اصلاح می شود. برخی از پنالتی ها خیلی خنده دار و مضحک بوده است.  

گواردیولا درباره تقابل با لیدز یونایتد می گوید:

در لیدز یونایتد همه برای یکدیگر مبارزه می کنند و به خوبی در محوطه جریمه خود دفاع می کنند. بازیسازی آن ها خیلی خوب است. در حال حاضر، آن ها با بازیکنان زیادی در اختیار دارند و می توانند از آن ها در بازی فردا استفاده کنند. هنگامی که مارچلو (بیلسا) در بیلبائو حضور داشت، 3 بار مقابل او بازی کردم و تک تک این بازی ها بسیار سخت و دشوار بود.  

گواردیولا تائید می کند که ایلکای گوندوعان پس از ابتلا به ویروس کرونا، مجددا به تمرینات منچسترسیتی بازگشته است اما در بازی با لیدز یونایتد حضور نخواهد داشت. همچنین این سرمربی اسپانیایی تائید می کند که گابریل ژسوس آماده بازی با لیدز یونایتد نخواهد بود و در این رابطه می گوید:

گابریل ژسوس برای بازی مقابل لیدز یونایتد آماده نیست. امیدوارم او پس از بازی های ملی آمادگی خود را برای بازی کردن به دست آورد. گابریل در هر فصل نسبت به فصل قبلی به بازیکن بهتری تبدیل شده است و چنین چیزی خیلی خوب است. او باید سعی و تلاش خود را انجام دهد تا در زمینه تمام کنندگی پیشرفت کند.  

همچنین بخوانید:

پپ گواردیولا: زینچنکو دو الی سه هفته از میادین دور خواهد بود

 ایلکای گوندوعان به ویروس کرونا مبتلا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیدز یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم