Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا شی روز جمعه در این کنفرانس که به صورت ویدیویی برگزار شد تاکید کرد: اپیدمی کرونا به ما این نکته را فهمانده است که انسان و طبیعت دارای سرنوشت مشترک هستند؛ از این رو ما باید در راستای حفاظت از محیط زیست تلاش کنیم.

وی در ادامه گفت: رونق بوم شناسی منجر به رونق تمدن می شود ما باید نسبت به تمدن بشری مسئولیت پذیر باشیم و به طبیعت احترام گذاشته و قوانین آن را مراعات کنیم و نیز آن را مورد حفاظت قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جمهوری چین افزود: باید راه همزیستی هماهنگ انسان و طبیعت را جست و جو کنیم و ضمن تقویت این نوع هماهنگی، یک دنیای مرفه، پاک و زیبا بسازیم.  

شی با اشاره به رابطه توسعه و محیط زیست گفت: تنوع زیستی، هم پایه توسعه پایدار است و هم هدف و وسیله است ما باید به روش طبیعت از هرگونه زیست حمایت کنیم و ضمن حفاظت از طبیعت،  فرصت توسعه را دنبال کنیم تا به یک وضعیت برد - برد برای حفاظت از محیط زیست و توسعه اقتصادی با کیفیت بالا دست یابیم.  

او با اشاره به جریان یک جانبه گرایی در جهان امروز گفت: در مقابل چالش ها و ریسک های موجود در سراسر جهان، کشورهای مختلف دارای جامعه ای با سرنوشت مشترک هستند.

او گفت: در این راستا یک جانبه گرایی ناکام خواهد ماند و تنها راه درست همبستگی و همکاری است ما باید با پشتیبانی از سازوکار بین المللی با محوریت سازمان ملل و حفاظت از عزت و اقتدار قوانین و مقررات بین المللی، مهارت و مدیریت زیست محیطی جهان را به سطح بالاتری ارتقا دهیم.  

رییس جمهوری چین در پایان از مهمانان دعوت کرد برای شرکت در پانزدهمین کنفرانس پیمان تنوع زیستی که سال آینده در شهر «کون مینگ» چین برگزار می شود به این شهر سفر کنند.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد دی اکسید کربن چین تخریب محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد دی اکسید کربن چین تخریب محیط زیست سازمان ملل متحد دی اکسید کربن چین تخریب محیط زیست اخبار کنکور محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست