Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در برنامه بدون تعارف بیان کرد: در حال حاضر از نظر ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته ایم و این بیماری به صورت کاملا فعالانه در اطراف ما مملوء است.  

او افزود: در موج دوم ویروس کرونا قرار گرفته ایم و با شدت بیشتری در مرحله رسیدن به موج سوم این بیماری هستیم، علاوه بر حساسیت زدایی عمومی که شاهد آن هستیم، مشارکت دستگاه‌های اجرایی که در درجه اول حامی ما در بهبود این بیماری بوده اند کمرنگ‌تر شده است، بنابراین بیشتر شاهد رهاسازی این وضعیت و بازگشت مشاغل بوده ایم تا اینکه بتوانیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اوضاع را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زالی تصریح کرد: در پایان موج اول ویروس کرونا آمار مرگ و میر در کشور به کمتر از ۱۰ عدد رسیده بود، اما اکنون این عدد به کمتر از ۱۰۰ هم نرسیده است و تعداد مرگ و میر‌ها رو به افزایش است.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: در تهران شاهد مواردی بوده ایم که بین بستری افراد مبتلا به کرونا و فوت آنان کمتر از ۲۴ ساعت طول کشیده است و فرصت درمان از سوی کادر پزشکی نداشته اند؛ بنابراین مطالعات اولیه ما نشان می‌دهد که اگر نرخ این بیماری افزایش پیدا کند باید در تهران منتظر ابتلای ۳ الی ۵ برابری به کرونا و یک و نیم تا سه برابری افزایش مرگ و میر باشیم.  

بیشتر بخوانید

۹۰ درصد بهبودیافتگان کرونا عوارض جانبی دارند

در حال تکمیل/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در ایران مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ فرشید رحمانی گفت: شهرستان گنبدکاووس بیش از ۳۴۰ هزار هکتار مرتع دارد و امسال، سطح سبز در آن به ۳۰۰ کیلوگرم در هکتار رسید.

وی با بیان اینکه افزایش پوشش گیاهی در مراتع، مانعی برای پدیده ریزگرد‌ها است، افزود: حدود ۱۵٠٠ دامدار دارای پروانه نیز از این پوشش گیاهی برای چراندن دام‌های خود بهره برداری می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد