Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی قشم ایر (qeshm-air.com) آتش گرفتن موتور پرواز عسلویه به تهران را در اطلاعیه که تکذیب کرد.

یکی از ایرلاین های فعال در مسیر تهران – عسلویه – تهران، شرکت هواپیمایی قشم ایر می باشد که سال هاست در این به فروش بلیط هواپیما و انجام پرواز های با برنامه می پردازد.

در تاریخ 5 مهر ماه سال جاری پرواز هواپیمایی قشم از تهران به سمت عسلویه حرکت کرد و بعد از مسافرگیری به سمت تهران پرواز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرواز که به شماره 1305 در شب روز شنبه 5 مهر ماه از تهران به سمت عسلویه در حرکت بود، پس از برخاست از فرودگاه عسلویه به دلیل نقص فنی و تشخیص خلبان به فرودگاه عسلویه بازگشت.

البته در اصلاعیه صادر شده از این ایرلاین صمن عذرخواهی از مسافران، اعلام شد که مسافران این پرواز به یک پرواز جایگزین از عسلویه به تهران منتقل خواهند شد.

به گفته برخی از رسانه ها و گزارش های منتشر شده، دلیل نقص فنی و بازگشت پرواز عسلویه به تهران  آتش گرفتن موتور هواپیما بوده است.

اما صبح روز بعد یعنی در تاریخ 6 مهر ماه سال 99، شرکت هواپیمایی قشم ایر در اطلاعیه خبر آتش گرفتن پرواز شب گذشته عسلویه به تهران را تکذیب کرد.

شرکت هواپیمایی قشم ایر در اطلاعیه ای که در صبح روز 6 مهر ماه سال جاری خبر آتش سوزی موتور پرواز شب گذشته از عسلویه به تهران را قویا تکذیب کرد و از مسافران این پرواز عذرخواهی کرد.

همچنین اعلام کرد که به دلیل مشکل پیش امده مسافران این پرواز از طریق یک پرواز جایگزین به تهران منتقل خواهند شد.

این پرواز پس از 20 دقیقه پرواز در آسمان نهایتا به سلامت به فرودگاه عسلویه بازگشت و تمام مسافران از هواپیما خارج شدند.

هواپیمایی قشم ایر، یکی از ایرلاین های دولتی است که با 27 سال سابقه کار تاکنون تنها 4 الی 6 حادثه داشته است که هیچ کدام نیز تلفات نداشته اند.

نمایندگی هواپیمایی قشم ایر

آدرس: تهران،بزرگراه شهید لشگری، جاده مخصوص کرج، رو به روی سه راه فرودگاه مهرآباد، خیابان شهید ریاحی، ساختمان قشم ایر، پلاک 12

تلفن: 47999 -021

روز ها و ساعات کاری نمایندگی قشم ایر شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 14:30 می باشد، برای خرید بلیط هواپیما قشم ایر می توانید از اینجا اقدام نمایید.

مسیر های پروازی داخلی هواپیمایی قشم ایر

تهران به

بندرماهشهر بوشهر تبریز خوی زابل آبادان اهواز اصفهان ارومیه بندرعباس سهند شیراز قشم کرمانشاه کیش گرگان مشهد یزد زاهدان سنندج بندرچابهار رشت بیرجند کرمان جاسک لار

مشهد به

زابل بندرماهشهر شیراز کیش قشم اصفهان کرمانشاه آبادان اهواز زاهدان همدان تهران

کیش به

تهران مشهد اصفهان

اصفهان به

قشم بندر ماهشهر کیش مشهد اهواز تهران

تبریز به

شیراز بندرعباس تهران

قشم ایر پرواز هایی از شهر های

آبادان اهواز بندرعباس بندر ماهشهر زاهدان بوشهر زابل ساری شیراز قشم کرمانشاه گرگان

نیز انجام می دهد.

برچسب ها: سفرهای هوایی ، سفر و گردشگری ، هواپیمای مسافربری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KK2

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سفرهای هوایی سفر و گردشگری هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی قشم ایر عسلویه به تهران مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۱۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • اولین پرواز شهرکرد به عسلویه انجام شد
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد