Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه سرجینو دست، مدافع امریکایی و جدید بارسلونا حواشی جالبی داشته است.


به گزارش "ورزش سه"، بالاخره یکی از بازیکنان مورد نظر رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا جذب شد و این باشگاه توانست سرجینو دست، مدافع جوان باشگاه آژاکس را راهی نوکمپ کند. امروز مراسم معارفه سرجینو دست در استادیوم نوکمپ برگزار شد و البته اتفاقات جالبی را نیز به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطابق رسم همیشگی این بازیکن جدید باید به هنرنمایی با توپ می پرداخت، اما شرایط مطابق میل سرجینو دست پیش منرفت و این مدافع جوان در لحظات ابتدایی قادر به روپایی زدن نبود. البته در ادامه سرجینو دست توانست تکنیک خود را به نمایش گذاشته و برای دقایقی با توپ هنرنمایی کند. حالا عدم توانایی سرجینو دست در حرکات تکنیکی در شبکه های اجتماعی مورد توجه برخی کاربران قرار گرفته و آنها با مدافع جدید بارسلونا شوخی کرده اند.

 

سرجینو دست به شدت مورد توجه بایرن مونیخ نیز قرار داشت و به نظر می رسد احتمال انتقال او به مونیخ بیشتر باشد، اما خود این بازیکن امروز در مصاحبه ای مدعی شد بارسلونا تیم مورد علاقه اش بوده و به همین دلیل راهی نوکمپ شده است.

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا جدید بارسلونا سرجینو دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین امان اللهی از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه است. امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی با خانواده این شهید دیدار کرد.

صادقی در این دیدار لباس تیم ملی را به فرزندان این شهید اهدا کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

در این دیدار امیرحسین صادقی خطاب به خانواده شهید گفت: شما باید به پدرتان افتخار کنید که جان خود را فدای ایران زمین کرده است.

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: موارد مطروحه باید مطابق قانون باشد
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)