Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:15:43 GMT

تیم والیبال شهروند اراک از لیگ برتر حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۹۸۲۸

تیم والیبال شهروند اراک از لیگ برتر حذف شد

رئیس کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: تیم شهروند اراک از لیگ برتر سال ۹۹ حذف و از جدول مسابقات خارج می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی با بیان این که تیم شهروند اراک به تعهدات خود عمل نکرده است، افزود: این تصمیم بنا به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گرفته شده و تیم شهروند از لیگ برتر سال ۹۹ جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: به همین دلیل تیم شهرداری گنبد که روز یکشنبه در هفته ششم لیگ برتر میزبان شهروند اراک بود، استراحت خواهد داشت. از هفته هفتم برنامه مسابقات به شکل ۱۴ تیمی و هر هفته، هفت بازی تنظیم خواهد شد. سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، درباره دیگر تیم‌هایی که تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کردند، گفت:  اگر این تیم‌ها به تعهدات خود به موقع عمل نکنند، از حضور آن‌ها در دور برگشت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها جلوگیری خواهد شد. 

والیبال لیگ برتر والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ایران شهروند اراک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان