Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@23:30:56 GMT

مرگ یک جوان در تیراندازی در سانفرانسیسکو

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۹۹۰۶

به گزارش فارس، اداره پلیس سانفرانسیسکو خبر داد که عصر پنجشنبه در جریان یک تیراندازی در میدان «یونیون» این شهر یک مرد 21 ساله جان خود را از دست داد.

این حادثه برای بار نخست در ساعت 5 عصر در برابر فروشگاهی در میدان یونیون گزارش شده است.

بر اساس گفته پلیس، این تیراندازی در نتیجه جدال لفظی میان دو مرد روی داده اما هنوز دلیل مشاجره آنها مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این درگیری و اصابت گلوله به این جوان 21 ساله، وی که در شرایط حادی به سر می‌برد بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما در آنجا جان خود را از دست داد.

فردی که تیراندازی کرده توسط پلیس دستگیر شده اما هنوز جزئیات بیشتری در این باره ارائه نشده است.

روز چهارشنبه نیز در یک حادثه تیراندازی در مقابل سردخانه‌ای در «میلواکی» ایالت «ویسکانسین» آمریکا دستکم هفت نفر زخمی شدند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود و تعدادی در این حوادث کشته یا زخمی می‌شوند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرت دارد که تاکنون کنگره نیز حاضر به انجام اقداماتی برای محدود کردن حمل سلاح در ایالات متحده نشده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو

عقربه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ دوم بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ را نشان می‌داد که ناگهان صدای هولناک تیراندازی در یک نمایشگاه خودرو در فشافویه سکوت شبانگاهی محله را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک جنایت هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

به گزارش ایسنا، طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بی‌سیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید. تیم جنایی پس از اینکه پای در نمایشگاه خودرو گذاشتند با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر شلیک گلوله سلاح وینچستر به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد برادر مقتول در این سوء قصد مرگبار بوده و به شدت زخمی شده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته نمایشگاه خودرو شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداختند و چهره مرد جنایتکار را شناسایی کردند که با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد او از اراذل و اوباش سطح یک تهران بوده و به جرم سرقت مسلحانه تحت تعقیب است.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهم را در پرند شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا وی قصد دارد تا به صورت غیرقانونی کشور را ترک کند.

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در محله پرند شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند. همچنین سلاح وینچستر در بازرسی‌ها کشف شد.

متهم در همان بازجویی‌های اولیه به قتل مرد جوان با سلاح وینچستر در نمایشگاه ماشین در فشافویه اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر اختلافات شخصی دست به این جنایت هولناک زده است.

مرد جنایتکار برای روشن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس