Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از آموزه‌های مهم اسلامی احترام به دیگران و حفظ حرمت حریم مؤمنان است چنانکه در متون فاخر دینی تاکید شده است که حفظ حرمت انسان با ایمان بالاتر از حفظ حرمت خانه خداست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: سخن، رفتار و تعامل اجتماعی جامعه ایمانی و اسلامی باید سراسر احترام متقابل افراد جامعه به یکدیگر باشد و جامعه بدون حفظ حریم حرمت‌ها یک جامعه پرآشوب و نا امن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی یادآور شد: اربعین حسینی یادآور حماسه پیام آوران نهضت عاشورا و بیان عظمت حماسه حسینی است که هم اینک اوج تجلی آن در پیاده روی اربعین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: امسال با توجه به شرایط پیش آمده ضمن توصیه به اینکه سمت مرزها حرکت صورت نگیرد مناسب است در فضاهای مناسب زیارت اربعین قرائت شود و یاد و خاطره حماسه عاشورا گرامی داشته و برای رفع بیماری کرونا و برگزاری مجدد آن پیاده روی باشکوه دعا برگزار شود.

آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه جاودانه مبارزه رزمندگان دریایی سپاه با آمریکای جهان خوار اضافه کرد: هیچگاه تاریخ ایران نبرد شجاعانه آن رزمندگان به ویژه نادر مهدوی، گرد، آبسالان و توسلی، مبارکی، شفیعی و محمدی فراموش نخواهد کرد و ایمان و مقاومت و شجاعت آنان برای همگان درسی آموزنده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با گرامیداشت سیزدهم مهر ماه روز نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدای این نیروی ارزشمند را گرامی می‌داریم و همواره برای موفقیت آنان در خدمت به نظام و مردم عزیز دعا می‌کنیم.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی بازارچه دیلم در روز گذشته تصریح کرد: آتش سوزی در بازارچه دیلم خسارات فراوان برجا گذاشت و موجب ناراحتی و نگرانی بسیاری برای همگان به ویژه مغازه داران عزیز آن بازارچه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه ناگوار مسئولان مربوطه با همکاری صاحبان آن مراکز تجاری باید پیش بینی‌های لازم جهت پیشگیری اندیشه کرده و آن را با دقت و قدرت به انجام رسانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هم اینک که این حادثه رخ داده امید است که مسئولان تجربه و عبرت گرفته و پیشگیری‌های لازم را در تمامی موارد مشابه در سطح استان به عمل آورند و با جدیت تمام کوشش کنند که به یاری خسارت دیدگان که همگی از جوانان و اقشار کم درآمد هستند بشتابند و مساعدت‌های لازم به عمل آورند.

کد خبر 5038405

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه بوشهر ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین 99 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد