Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@04:19:17 GMT

لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۹۹۴۷

لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد. در این دوره تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام قهرمانی دست یافت، تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رده دوم ایستاد و تیم دانشگاه آزاد به مقام سوم بسنده کرد. لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور - دوی 3 هزار متر با مانع لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور -پرتاب نیزه لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور -پرش طول لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور - دوی 3 هزار متر با مانع لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور -پرش با نیزه لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور -دوی 400 متر با مانع لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور -پرش طول لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور - دوی 200 متر لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور - دوی 200 متر لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور - دوی 3 هزار متر با مانع لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور -4 در 400 متر لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور -4 در 400 متر لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور تقدیر از پیشکستوتان دوومیدانی در لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور تیم دانشگاه آزاد به مقام سوم لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشوردست یافت لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام قهرمانی لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور دست یافت تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام قهرمانی لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور دست یافت

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: دوومیدانی پرتاب نیزه دوی 400 متر پرش با نیزه متر با مانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، فون در لاین در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: من با نگرانی شدید اوضاع گرجستان را دنبال و خشونت در خیابان‌های تفلیس را محکوم می‌کنم.

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا ادامه داد: مردم گرجستان خواهان یک آینده اروپایی برای کشورشان هستند.

وی با بیان اینکه اعتراضات روز چهارشنبه مردم گرجستان در واکنش به تصویب لایحه «شفافیت نفوذ خارجی» از سوی پارلمان این کشور صورت گرفته است، افزود: آنها نگرانند که از این قانون برای محدود کردن آزادی مطبوعات در گرجستان استفاده شود.

همچنین جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز خشونت علیه معترضان گرجستانی را به شدت محکوم کرد.

بورل در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: من خشونت علیه معترضان را به شدت محکوم می‌کنم و از مقام‌های گرجستان می‌خواهم که حق تجمع مسالمت‌آمیز را تضمین کنند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: استفاده از زور برای سرکوب معترضان غیرقابل قبول است.

بورل پیشتر نیز هشدار داده بود که این لایحه در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون، ممکن است شانس پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا را از بین ببرد.

به نوشته یورو نیوز، هزاران نفر از مردم گرجستان روز سه‌شنبه در حالی که پارلمان این کشور در مورد تصویب لایحه «شفافیت نفوذ خارجی» بحث می‌کرد، به خیابان‌های تفلیس پایتخت گرجستان آمدند.

پلیس ضد شورش گرجستان با استفاده از گلوله‌های لاستیکی، گاز اشک آور، نارنجک‌های شوکر و ماشین‌های آب پاش، معترضانی را که پرچم‌های این کشور و اتحادیه اروپا را در دست داشتند، متفرق و چندین نفر از آنان را دستگیر کرد.

اعتراض مردم گرجستان به تصویب این لایحه در روز چهارشنبه هم ادامه داشت ولی پارلمان این کشور بدون توجه به اعتراضات، این لایحه را در روز چهارشنبه تصویب و آن را به قانون تبدیل کرد.

این لایحه جنجالی، سال گذشته با نام «عامل نفوذ خارجی» پیشنهاد شده بود و در ادامه به «شفافیت نفوذ خارجی» تغییر نام یافت.

معترضان این لایحه را بازتابی از یک قانون مشابه روسی می‌دانند و در تظاهرات خود شعار می‌دادند: نه به قانون روسی.

این قانون، رسانه‌ها و سازمان‌های غیرتجاری را ملزم می‌کند در صورتی که بیش از ۲۰ درصد از بودجه خود را از خارج دریافت می‌کنند، به عنوان نهادهای تحت نفوذ خارجی ثبت نام کنند.

«عامل خارجی» یک اصلاح مربوط به اتحاد جماهیر شوروی سابق است و چنین افرادی خائن یا دشمن کشور شناخته می‌شوند.

معترضان می‌گویند که این لایحه تلاش گرجستان برای پیوستن به اتحادیه اروپا را تضعیف می‌کند.

سالومه زورابیشویلی رئیس جمهور گرجستان نیز در شبکه‌های اجتماعی از واکنش پلیس به تظاهرات‌های روز سه‌شنبه و چهارشنبه معترضان انتقاد کرد.

وی خشونت پلیس را کاملاً غیرقابل توجیه، تحریک کننده و نامتناسب توصیف کرد.

زورابیشویلی پیشتر متعهد شده بود که در صورت تصویب این لایحه در پارلمان گرجستان، آن را وتو خواهد کرد.

همه این اعتراض‌ها و محکومیت‌ها در حالی انجام می‌شود که حامیان این قانون در گرجستان معتقدند که تصویب آن برای تضمین حاکمیت ملی گرجستان ضروری بود.

دیگر خبرها

  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد