Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کریستال پالاس با توجه به زمان کمی که تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باقی مانده، جدایی ویلفرد زاها از این تیم را تا حد زیادی منتفی می داند. 

روی هاجسون، انتظار دارد ویلفرد زاها در این فصل نیز، در کریستال پالاس بماند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، در تابستان گذشته، گمانه زنی های زیادی در خصوص انتقال ویلفرد زاها، مهاجم ساحل عاجی کریستال پالاس به آرسنال مطرح شده بود، اما این انتقال محقق نشد تا او در باشگاهش بماند و عملکرد ناامید کننده ای از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل اما، اوضاع متفاوت است و زاها تا هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگستان، 3 گل به ثمر رسانده و یکی از مهره های کلیدی تیمش بوده است. در این میان، روی هاجسون، سرمربی پالاس، پیش از دیدار تیمش با چلسی از هفته چهارم لیگ برتر، در گفت و گویی اظهار داشت انتظار دارد در ادامه فصل نیز زاها را در اختیار داشته باشد. هاجسون گفت: 

فکر می کنم این موضوع برای ویلف (ویلفرد زاها) محرز شده است که ما به پیشنهادهایی که در روزها و ساعت های پایانی پنجره نقل و انتقالاتی، ارائه می شوند، علاقه نداریم. اگر قرار بر این اتفاق بود، باید در بازی زمانی مناسبی انجام می شد تا ما نیز بتوانیم به این موضوع فکر کنیم که با پول انتقال زاها، چه گزینه هایی برای خرید خواهیم داشت. چیزی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باقی نمانده است و مطمئنا امیدوارم که این اتفاق اکنون رخ ندهد و دوست دارم که به کار کردن با زاها ادامه دهم. 

 

همچنین بخوانید:

ویلفرد زاها: کریستال پالاس کیفیت بالای خود را مقابل منچستریونایتد نشان داد  روی هاجسون: قانون خطای هند در حال خراب کردن فوتبال است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستال پالاس ویلفرد زاها روی هاجسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم