Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@12:33:38 GMT

تحویل 10 هزار مسکن به افراد کم‌درآمد تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۰۴۷۲

تحویل 10 هزار مسکن به افراد کم‌درآمد تا پایان سال

مدیرعامل بنیاد برکت از تحویل ۱۰ هزار مسکن ارزان قیمت به محرومان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت از تحویل ۱۰ هزار مسکن ارزان قیمت به محرومان تا پایان سال خبر داد و گفت: از ۱۰ هزار مسکن، سه هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول است که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعدادی از واحد‌ها تحویل شده و تا پایان سال به طول کامل تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تحویل ۱۰ هزار مسکن ارزان قیمت به محرومان تا پایان سال خبر داد و گفت: قرارداد ساخت ۴۷ هزار مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد در حال انجام است که تاکنون ۱۸ هزار مسکن ساخته و تحویل شده است.

مدنی افزود: از ۱۰ هزار مسکن، سه هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول است که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعدادی از واحد‌ها تحویل شده و تا پایان سال به طول کامل تحویل می‌شود.

مدنی به تعمیر و تکمیل ۲۰ هزار واحد سیل زدگان در استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: تاکنون ۵ هزار و ۴۳۷ مسکن تحویل شده و مابقی نیز دارای ۹۰ درصد پیشرفت عملیاتی است.

وی به فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه ایجاد مراکز فرهنگی و ساخت مسجد هم اشاره کرد و گفت: تاکنون هزار و ۱۵۰ مجموعه فرهنگی و مسجد به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد، هزار مسجد و ۱۵۰ مجموعه فرهنگی از جمله فرهنگ سرا‌ها و حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی و مذهبی هستند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: بنیاد برکت مسکن ارزان قیمت تحویل مسکن کم درآمد ۱۰ هزار مسکن تا پایان سال تحویل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد

ایسنا/خراسان شمالی زنگ سپاس معلم در مدارس ۱۰ شهرستان خراسان شمالی به صدا درآمد.

هنرستان نمونه دولتی رشد در شهرک فرهنگیان مرکز استان میزبان مراسم محوری هفته معلم برای به صدا درآمدن زنگ سپاس معلم بود که دانش‌آموزان در آن پذیرای مسؤولان استانی بودند.

در ابتدای این مراسم گروه سرود طاها شامل ۱۰ دانش‌آموز استان که موفق به کسب جوایز مختلف در جشنواره‌های ملی شده‌اند، به اجرای سرود پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این مراسم اظهار کرد: ۷۵ هزار و ۷۱۷ دانش‌آموز در ۵۳۸ باب مدرسه شهری و روستای شهرستان بجنورد مشغول به تحصیل هستند.

موسی علی‌نیا ادامه داد: حدود ۵۰۰۰ نفر در مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان فعال هستند که سالانه حدود ۶۵۰ نفر از آن‌ها مشمول بازنشستگی می‌شوند؛ اما با توجه به کمبود معلم، از این همکاران درخواست می کنیم استمرار خدمت داشته باشند که در این زمینه به‌صورت میانگین سالانه ۴۰ درصد از آن‌ها به خدمات‌شان ادامه می دهند.

وی به نزدیک بودن پایان سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: در این زمینه به مدارس دولتی تاکید شده است که نباید هیچ‌گونه مبلغی از والدین دریافت کنند و این کار خلاف قوانین است.

علی‌نیا بیان کرد: در کلاس‌های دهم، یازدهم و دوازدهم شاهد برگزاری آزمون‌های نهایی خواهیم بود که از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. همچنین نمرات امسال دانش‌آموزان در امتحانات نهایی تاثیر ۵۰ درصدی در کنکور دارد و قرار است سال آینده به ۶۰ درصد افزایش یابد تا تاثیر کنکور براساس قوانین کمتر شود.

وی به برنامه‌های هفته معلم در مرکز استان اشاره کرد و افزود: غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره ۷۴ شهید فرهنگی استان، همایش تجلیل از معلمان نمونه، تقدیر از جوانترین و با سابقه‌ترین معلمان، قدردانی از پیشکسوتان فرهنگی، گرامیداشت یاد معلمان فقید و دیدار با بیماران فرهنگی صعب‌العلاج از برنامه‌های این هفته در خراسان شمالی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی