Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خصری افزود: با وجود حرف و حدیث‌ها در رسانه‌ها در مورد به تعویق افتادن اجرای طرح الحاق کرانه باختری، رژیم صهیونیستی همچنان در حال شهرک‌سازی در کرانه باختری است که این اقدام در راستای اجرای طرح مذکور صورت می‌گیرد.

این نماینده پارلمان مجلس فلسطین وحدت ملی فلسطینی‌ها را گامی ضروری برای مقابله با چالش‌های پیشرو و جلب حمایت کشورهای اسلامی، عربی و جامعه جهانی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات خضری درحالی بیان می‌شود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم برای ساخت بیش از پنج هزار واحد مسکونی صهیونیست‌نشین در کرانه باختری چراغ سبز نشان داده است.

براساس قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان هرگونه شهرک‌سازی در داخل مرزهای ۱۹۶۷ کرانه باختری غیرقانونی است.

سخنان این نماینده پارلمان فلسطین در حالی است که امارات پس از اعلام توافق سارش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مدعی شد که توقف این طرح اشغالی، بخشی از توافق بوده و تل آویو تعهد داده است که اجرای این طرح را متوقف کند؛ ادعایی که خیلی زود از سوی مقامات صهیونیست‌ و در رأس آن‌ها نتانیاهو، تکذیب شد.

طرح جنجالی الحاق کرانه باختری رود اردن که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود، بدنبال اجرایی کردن آن از اول ماه ژوئیه (۱۱ تیرماه) است، با موج شدید مخالفت‌ها و محکومیت‌های جهانی به تأخیر افتاد.

نتانیاهو ۱۷ مه ۲۰۲۰ (۲۸ اردیهبشت ماه) در کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: دیگر زمان الحاق شهرک‌های یهودی‌نشین در کرانه باختری به خاک اسرائیل فرا رسیده است.

سرانجام نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک هفته پس از این سخنرانی اعلام کرد که الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری یکم ژوئیه انجام می‌شود، موضوعی که با مخالفت ملل اسلامی و عربی تاکنون اجرا نشده است.

برچسب‌ها رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل الجزیره، با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ارتش این رژیم نتوانسته هیچیک از اهداف از پیش اعلام شده را در خصوص بازگرداندن اسرا و یا نابودی جنبش حماس محقق کند. همین مساله باعث شده درگیری های لفظی و اختلافات میان مقامات صهیونیست تشدید شود.

در همین خصوص وزیر شهرک سازی در رژیم صهیونیستی در گفت و گو با رادیو ارتش این رژیم گفت: کابینه اسراییل در حال فدا کردن همه چیز برای بازگرداندن ۲۲ یا ۳۳ اسیری است که شایستگی زندگی و حیات ندارند.

این سخنان وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی باعث شد یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در این رژیم واکنش نشان دهد.

لاپید در واکنش به این وزیر صهیونیست تاکید کرد: کابینه اسراییل متشکل از ۲۲ یا ۳۳ عضو تندرویی است که حق زندگی ندارند.

این در حالی است که اوضاع در اراضی اشغالی متشنج تر شده و شهرک‌نشینان صهیونیست شب گذشته نیز به تظاهرات اعتراضی خود علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدها شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض خیابان «بیگن» تل‌آویو را با هدف اعمال فشار جهت اقدام برای خارج‌کردن اسیران صهیونیست از نوار غزه مسدود کردند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه خواهان نشست فوری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اطلاع از رویکرد جدید توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

کد خبر 6093864

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز