Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@16:52:28 GMT

تاکسی‌های پرنده از سال 2023 به پرواز درمی‌آیند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۱۰۷۳

تاکسی‌های پرنده از سال 2023 به پرواز درمی‌آیند

شرکت ولوکوپتر از سال 2023 تاکسی‌های پرنده خود را در آسمان شهرهای مختلف ژاپن به پرواز درمی‌آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، پس از امضای قرارداد همکاری بین شرکت‌های ولوکوپتر(Volocopter) و خطوط هوایی ژاپن(JAL) جهشی بزرگی در مسیر تولید تاکسی‌های هوایی ایجاد شده و مدیران ارشد شرکت ولوکوپتر اعلام کردند تاکسی‌های پرنده تا سال 2023 به پرواز درمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت خطوط هوایی ژاپن قصد دارد تاکسی‌های پرنده را تجاری‌سازی کرده و برای جابه‌جایی مسافران در شهرهای مختلف از آن‌ها استفاده کند. تاکسی‌های پرنده به دلیل مصرف انرژی الکتریکی تقریباً هیچگونه آلودگی تولید نمی‌کنند و می‌توان امیدوار بود که در آینده آسمانی پاک به واسطه استفاده از ناوگان تاکسی‌های هوایی آلودگی هوا کاهش یابد.

کارشناسان صنعت حمل‌ونقل پیش‌بینی می‌کنند پس از سال 2023 آسمان شهرهای مختلف ژاپن مملو از تاکسی‌های پرنده خواهد بود و تعداد زیادی از این وسایل نقلیه میان آسمان‌خراش‌های توکیو مسافران و کالاهای مختلف را جابه‌جا می‌کنند. ولوکوپتر دارای 18 موتور است و حداکثر سرعت آن 110 کیلومتر بر ساعت است. همچنین این تاکسی‌های پرنده قادر هستند تنها با یکبار شارژ مسافتی به‌اندازه 35 کیلومتر را طی کنند.

شرکت ولوکوپتر برنامه‌ریزی کرده است که در آینده تاکسی‌های پرنده خود را پس از ژاپن در کشورهای دیگر دنیا نیز عرضه کند. قطعاً گسترش این دسته از وسایل نقلیه شلوغی خیابان‌ها را کاهش داده و سبب کمتر شدن ترافیک می‌شود.

انتهای پیام/4144/

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: بالگرد تاکسی پرنده خودروهای آینده تاکسی های پرنده سال 2023

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)