Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم رستمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته نیروی انتظامی پاسداشت بزرگمردانی است کـه رمز بقا و ثبات آنان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی‌نشانی اسـت که اندیشه ناب خود را باعشق و ارادت مخلصانه بـه حضرت حق درآمیخته، بی اعتنا بـه رنگ و لعاب زیور دنیا، توشه‌ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و‌خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران، هفته نیروی انتظامی را بر دلاور مردان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روز افزون آن‌ها در ماموریت‌های مختلف را از خداوند متعال خواستارم.

حسین صفری شهردار رامهرمز و محمدطاهر بهمئی رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان شجاع وسنگرداران همیشه بیدار این نیرو در سراسر کشور تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

تامین امنیت و آرامش در سایه ایجاد وفاق و همدلی و صمیمیت آحاد جامعه مسئولیتی سنگین و توفیق در تحقق آن نعمتی است ارزشمند از جانب پروردگار است.

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت و دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.

برقراری نظم و امنیت و تحقق اهداف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر پایه تلاش‌ها و خدمات صادقانه وزحمات مخلصانه فرماندهان، مدیران و کارکنان ولایت‌مداری است که بدون هیچگونه چشمداشتی خود را وقف به اعتلای اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران نموده و از هیچ تلاش و کوششی در این راستا دریغ نمی‌ورزند.

ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهیدان والامقام نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان شجاع و سنگرداران همیشه بیدار این نیرو در سراسر کشور واستان خوزستان به ویژه سبز پوشان ودلاورمردان عرصه امنیت وانضباط عمومی شهرستان رامهرمز تبریک وتهنیت عرض می‌نمائیم. امیدواریم کما فی السابق با استمرار حضور و مشارکت فعالانه خود همچون گذشته با گام‌های استوار در پیشگیری از معضلات اجتماعی و رعایت قوانین و مقررات، و ایجاد نظم و امنیت، حافظ حقوق اجتماعی  و شهروندی در جامعه باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس آگاهی هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، از تعدادی از معلمان پیشکسوت و آموزگاران فداکار اصفهانی در صحن شورای اسلامی شهر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، با دعوت از تعدادی از معلمان پیشکسوت و آموزگاران فداکار اصفهانی از این معلمان به نمایندگی از جامعه معلمان اصفهانی تجلیل صورت گرفت.

در این مراسم از عبدالوهاب طالقانی، حسنعلی زهتاب، بها الدین صدر، مصطفی نیلی‌پور و فقیه به عنوان معلمان پیشکسوت تجلیل به‌عمل آمد.

همچنین از ۴ بانوی معلم که در طرح معرفی معلمان فداکار از سوی دانش آموزان معرفی شده بودند تقدیر شد.

در این راستا رشیده‌سادات بدری‌فر، شیرین حیران، مینا جدیدی و فروغ توسلی که در امر تعلیم و تربیت ایثارگری‌های ویژه‌ای نشان داده بودند، تجلیل شدند.

کد خبر 750698

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم