Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@02:47:40 GMT

صحنه عجیبی که یک پیرزن در انبار خانه‌اش دید!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۱۲۵۶

صحنه عجیبی که یک پیرزن در انبار خانه‌اش دید!

زن ۵۵ ساله پاریسی به طور اتفاقی ۵۰۰ هزار یورو پول نقد در انبار خانه‌اش پیدا کرد.

به گزارش شریان نیوز،تصور کنید فردی را که در چمدان کهنه در انباری خانه‌اش ۵۰۰ هزار یورو پول نقد کند چطور در یک لحظه زندگی اش از این رو به آن رومی شود! و این دقیقا همان اتفاقی است که برای خانم «آن»، زن ۵۵ ساله ساکن پاریس اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 او می‌گوید که این مبلغ را که همه اسکناس‌های ۱۰، ۵۰ و ۱۰۰ یورویی هستند را در چمدانی که برای مدت‌ها در گوشه انبار رها شده بود، پیدا کرده است.

«آن» که این آپارتمان را از مادرش به ارث برده، به کلی وجود انباری در ساختمان را فراموش کرده بود تا زمانی که تصمیم می‌گیرد خانه را بفروشد. او از یک آژانس املاک می‌خواهد تا در فروش خانه کمک کند، اینجا بود که «آن» به فکر انباری می‌افتد.

او انباری را پیدا می‌کند، اما در آن قفل شده بود. این خانم اعلامیه‌ای در ساختمان نصب می‌کند تا اگر احیانا کسی این انباری را اجاره کرده خود را معرفی کند.

پس از یک ماه که کسی به این پیغام جواب نداد وی از آژانس املاکی که قرار بود قیمت آپارتمان را تخمین بزند، می‌خواهد تا نماینده‌ای را برای صورت‌جلسه اموال داخل انباری بفرستد و اینجا بود که چمدان پر پول پیدا می‌شود.

در حال حاضر دادستانی پاریس، واحد تحقیقات مالی و اداره پلیس قضایی را مامور بررسی ماجرا کرده است. این دو اداره، سازمان‌های متخصص در مبارزه با پولشویی و جرائم مالی هستند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در دوم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در منزل و قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت دیگر در شهرستان‌های خرم بید و آباده نیز اقرار کردند.

او با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!