Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این مبلغ به حساب هزار و942 مدرسه دولتی - هیئت امنایی و شبانه‌روزی ها به عنوان سرانه بهداشتی واریز شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در شرایطی که مدارس در حضور کرونا بازگشای شد و دانش آموزان باید بارعایت نکات بهداشتی در محل تحصیل حاضر شوند، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس سراسر کشور سرانه بهداشتی تخصیص داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این مبلغ به حساب هزار و942 مدرسه دولتی - هیئت امنایی و شبانه‌روزی ها به عنوان سرانه بهداشتی واریز شد.

هادی زارع پور در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: این مبلغ برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کمک به بهداشت مدرسه هزینه می شود.

وی از برنامه کنترل چاقی و اضافه وزن دانش آموزان خبر داد و گفت: این درصد در اضافه  وزن در بین دانش آموزان نه و نیم درصد ودر چاقی 11 و ۷ دهم درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح در قالب ارائه آموزش- کنترل تغذیه -سنجش های متناوب وزن وبا مشارکت خانواده و مدرسه انجام می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست